|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() Sendt: 27-September-2008 kl. 17:26 |
Hej Allesammen
Jeg er ikke så glad for mit store skrummel af et medie center og derfor vil jeg igang med at bygge et nyt og mindre. Jeg faldt derfor over følgende mini-itx bundkort: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=449745&Sp ecs=true Der havde jeg så tænkt mig at smide en Intel Celeron processor i på 1,6 MHz. Hvad siger I til sådan en sammensætning? Vil den kunne trække windows MCE? Hvad med strømforsyning, hvor lille kan jeg nøjes med? Ellers kommentare eller erfaringer? MVH Jimmi |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
det kommer meget an på hvad du bruger dit mediacenter til, men ville nok overveje en lidt kraftigere cpu.
|
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() |
Det skal være til harddisk optager, DVD afspiller og så lidt surfing.
Jeg ville også meget gerne have en lidt størrer cpu, men den må hellere ikke bruge for meget strøm? MVH Jimmi |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
du kan fint kører med en coreduo2 de laves også i versioner som kun bruger 45 watt
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
Den nye pentium dualcore E5200 skulle være mere end rigelligt og bruger "kun" 45W
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |