|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
max 65 er kun EE versionerne, min X2 3800+ har et max på 89 watt.. det kan du dog ikke regne med under opstart.. bundkort med onboard GFX hiver også noget, harddisk, tvkort, blæsere, ubs-enheder, ram osv. problemer er jo også at sådan en PSU på 120 watt, ikke deler til de enheder som måske skal bruge det mest, det er allerede delt op hvor mange AMP. 12 volt linien, 5 volt linie og 3,3 volt linien skal have, og hvis en af dem mangler, kører det ikke.. det er ikke nemt, men man kan ikke få det bedste til de billigste penge. eller som jeg skrev, kig efter en turion, de billigste koster ikke alverden.. |
|
![]() |
|
Mikael A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
nej det er ikke nemt.. champagne til drue pris.-. men man er vel nordjyde
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Hvis du ikke regner med at skulle køre for mange ting på en gang, eller digital tv, kan sådan en CPU godt gøre det i starten på en 479 sokkel(intel) http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=202612 den er rimelig billig, men den er heller ikke særlig kraftig.. |
|
![]() |
|
Mikael A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
ja den er billig meeeen nå rjeg ved jeg kan få en X2 for de penge... :-) ender med jeg bare må tage en chance
|
|
![]() |
|
![]() |
jeps sådan må det være.. det kan jo være det køre fint..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |