recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC med XBMC, hvorledes med PVR ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC med XBMC, hvorledes med PVR ?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
snuggidk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 12:54
Benytter mig også af tvheadend sammen med IPTV og det funker perfekt (optager dog ikke). Det hele kører på Linux og jeg kan forbinde til min server fra alle klienter, som kører xbmc eller via webinterfacet.
Til top
spacejam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2011 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af snuggidk snuggidk skrev:

Benytter mig også af tvheadend sammen med IPTV og det funker perfekt (optager dog ikke). Det hele kører på Linux og jeg kan forbinde til min server fra alle klienter, som kører xbmc eller via webinterfacet.
Jeg har også forsøgt at køre XBMC med tvheadend sammen med IPTV , men jeg kan ikke finde ud af og få konfiguret tvheadend så jeg kan se live IPTV sammen med XBMC, jeg har alle UDP Adr. som den skal bruge men jeg ingen billede frem når jeg tester med TV Kanal via tvheadend "faneblad kanal" 

findes der en guide til hvordan man sætter det op.

Mvh Spacejam
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu