recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC og 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HTPC og 3D

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Michael Skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael Skov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HTPC og 3D
    Sendt: 08-November-2015 kl. 05:04

Jeg kan afspille 3D uden problemer fra youtube, men når jeg forsøger med bd 3d rips, mkv så kan jeg værken få vlc eller km player til at virke, vlc er ændret i væg instillinger med 3/2 men det virker ikke.

Hvad gør jeg galt?

Har forsøgt med vlc og ændret i væg instilleringer og der kommer også flere  vinduer med billeder, men kan ikke fullscreene det, så 3d aktiveres 

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 10:23
Er ikke inde i det 3d da jeg ikke kan se det. Men har du prøvet kodi. For den understøtter 3d
Til top
N1ck Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér N1ck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 12:11
Ja kodi understøtter "side by side" og "over and under" og vist nok "red/blue" jeg kan ikke lige huske det rigtige navn for den sidste. Der bliver vist stadig arbejdet på sidste 3D formater men der her virker i hvert fald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu