|
HTPC og 3D |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michael Skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2015 kl. 05:04 |
Jeg kan afspille 3D uden problemer fra youtube, men når jeg forsøger med bd 3d rips, mkv så kan jeg værken få vlc eller km player til at virke, vlc er ændret i væg instillinger med 3/2 men det virker ikke. Hvad gør jeg galt? Har forsøgt med vlc og ændret i væg instilleringer og der kommer også flere vinduer med billeder, men kan ikke fullscreene det, så 3d aktiveres |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er ikke inde i det 3d da jeg ikke kan se det. Men har du prøvet kodi. For den understøtter 3d
|
|
![]() |
|
N1ck ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja kodi understøtter "side by side" og "over and under" og vist nok "red/blue" jeg kan ikke lige huske det rigtige navn for den sidste. Der bliver vist stadig arbejdet på sidste 3D formater men der her virker i hvert fald.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |