|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Ved egentlig ikke hvad mit ATI HD 2600XT har, men jeg tror det er HDMI 1.2 - Og det virker ganske fremragende til både billede og lyd.
|
||
![]() |
||
TeamNissan ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Jeg kan anbefale Sony STR-D5300ES
|
||
MVH
Carsten SONY KDL-46X3000 FHD SONY STR-D5300ES SONY BDP-S500 SONY RDR-HXD970 SONY DVP-NS900V SONY PS3 B&W 604 S3 (Front) B&W LCR6 S2 (Center) Infinity Ref61 mk2 (Bag) B&W ASW-1000 (Sub) |
||
![]() |
||
HenrikSkov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Har selv lige fundet svaret. :) Et bundkort med AMD 690 chipset, så er man kørende. Så er der grafik og lyd onboard og med HDMI 1.3 udgang. Så må der jo være True HD lyd og alt det frække, hvis man smider et Blu-ray drev i. :p http://www.techpowerup.com/printreview.php?id=/AMD/690_Chips et /Henrik |
||
![]() |
||
HenrikSkov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Nevermind min tidligere post. Der er kommet et 780G chipset der er meget bedre. Hvilket der også er skrevet en anden tråd om. Check det ud istedet. :) /Henrik |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
780G, Hvilken tråd? Har prøvet at søge på 780G herinde, men intet fundet |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
der er noget her http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=37116& PN=1 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Tak! Den inspiceres i morgen |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |