recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC og You see kabel tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC og You see kabel tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Koch'en Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: HTPC og You see kabel tv
    Sendt: 03-December-2007 kl. 22:03

Hej

Jeg har forsøgt at tilegne mig noget viden ved at gennemlæse en del tråde i forummet, men jeg kan ikke gennemskue de mange gode råd fra hinanden kontra mit anlæg. Er der nogle i forummet der kender til nogle firmaer eller personer som vil kunne komme ud og få en snak om hvad der vil være den bedste løsning for mig og mit udstyr mod betaling selvfølgelig.

Håber at det findes ellers mener jeg at der er et uopdyrket markedspotentiale her:-)

PS. det skal nævnes at jeg bor i Århus.

MVH

Claus

Redigeret af Koch'en - 03-December-2007 kl. 22:05
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2007 kl. 23:53

Jeg er ved at lægge sidste hånd på 1. del af en længere artikelserie om HTPC/Media Center.

Sådan ganske kort, så mener jeg at for mange mennesker simpelthen tror de skal i gang med at bygge en mindre rumraket. Der skabes flere bekymringer om noget, som reelt er ganske lige til.

Jeg ved godt at jeg kan få på puklen over sådan en kommentar, specielt fra alle dem der dukker op med spørgsmål til indkøb af hardware osv.
Men i virkeligheden så er det en selv der sætter begrænsningen og ikke mindst skaber problemer. Når man er viden om hvad softwaren kan/ikke kan, så har man mulighed for at vælge. Det er i virkeligheden den viden der er den aller vigtigeste.

Selvfølgelig må man godt have nogle ønsker, eller "dyret" man har stående, kunne man måske godt tænke sig noget mere af. Men oftest er det her alle problemer virkelig begynder.

Jeg er desværre ikke bosat i Århus, end ikke i nærheden. Ellers ville jeg godt have hjulpet dig

Til top
Koch'en Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-December-2007
Sted: Denmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2007 kl. 22:46

Hej Kim

Tak for dit svar, jeg glæder mig til at læse din artikel serie, men det var nu ærgeligt du ikke boede i nærheden, du er sikker på at man ikke kunne friste med en tur til den jydske hovedstad??:-)

Har du kendskab til firmaer der udbyder sådan en service, jeg så en reklame på jeres site som kunne noget med kalibrering og HI Fi klubben  har jeg haft ude for at få min media center forstærker til at fungere sammen med mine højtalere, men de vidste ikke noget om media centeret.

Men nogle der kan rådgive omkring LCD tv, media centre, You See kabel TV og lyd har jeg ikke kunnet finde.

Det må da findes, eller er det en for stor jungle af forskellige setup muligheder og producenter til at man kan drive en sådan konsulent/service virksomhed.

MVH

Claus

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2007 kl. 23:21

Det kan da godt være jeg kan lokkes til det mørke en dag  Men det bliver kun i forbindelse med evt. andet, som jeg alligevel skal på de vilde kanter af landet.

Een af årsager til at det er svært at finde decideret firmaer eller personer som kan yde service i dette, det skyldes mest af alt, at det går utroligt stærkt med udviklingen. Og så er der for meget arbejde i det fremfor indtjening, desværre.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu