recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC og YouSee Samsnug HD digitalmodtager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC og YouSee Samsnug HD digitalmodtager

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pharmer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Januar-2007
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Emne: HTPC og YouSee Samsnug HD digitalmodtager
    Sendt: 07-Marts-2008 kl. 11:09

Jeg har pt. et lidt ældre, men ok, Zitech Media Center. Dette er så koblet til en YouSee Sagem digital modtager (selvom jeg går lidt glip af det digitale, da det overføres analogt fra Selectoren til pcen).

Jeg har læst en masse om hvordan I har fået HD på jeres mediacentre via diverse dbt-c   installationer og dvb viewer.

Er der ikke en mulighed for at købe HD modtageren hos YouSee, for de sølle 700 kr, og så på en eller anden måde få overført signalet digitalt i pcen, så det hele kan køre som det plejer, bare med HD kvalitet?

Det kan det nok ikke, men jeg ville lige høre jer kloge mennesker, inden jeg opgav ideen.

vh

Pharmer

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 11:24

Jeg har læst om folk der brugte deres sagem 60 til HTPC, dog var det vist ikke helt optimalt.

Men den nye HD boks er vist noget sværere, så skulle der findes et tvkort/grafikkort med HDMI IND, til at sidde i HTPC'en, og det findes vist ikke.

Jeg har ikke hørt om nogen der har prøvet det endnu, men du kunne jo være den første

Til top
pharmer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Januar-2007
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 18:18

Hehe, det overstiger vist mine evner.

Det ville dog være smart, og så ville man også være "udover" problemet med de manglende undertekster.

Der findes ikke nogen TV-kort med HDMI indgang?

Det ville jo umiddelbart løse et par problemer.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu