|
Htpc overscan problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2012 kl. 19:13 |
Jeg har lige geninstalleret window og ati driveren, men billedet står lidt sløret og går ikke ud til kanten af skærmen.
Dette husker jeg som værende et problem med overscan, men når jeg er i ati driverprogrammet og højreklikker på skærmen og vælger konfigurer, hvor der er mulighed for at justere overscan, så bliver jeg bare sendt tilbage til velkommen billedet i driverprogrammet Andre der har oplevet noget lignende ? Jeg har prøvet at geninstallere driveren uden held, Mvh. Christain |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger du nyeste driver? Jeg mener at kunne huske at i nogle tidligere versioner skulle man klikke på den lille trekant på selve billedet af den skærm man ville konfigurere og så vælger "configure" for at komme det rette sted hen.
BS
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Ja, det er nyeste driver. Når jeg trykker på trekanten kommer der forskellige indstillingsmuligheder frem... Bare ikke den jeg skal bruge, den kan jeg vist på få frem ved at højreklikke på skærmen, men det virker bare ikke.
ØV
|
|
![]() |
|
En tredje installering og nu virker det.?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |