recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
maximus81 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Emne: HTPC problemer
    Sendt: 21-November-2008 kl. 18:19

Har fået en HTCP. men har ikke meget erfaring inde for området.

Der er nogle ting jeg ikke kan få til at fungere.

1. Mit FireDTV finder en masser kanaler (268), men kan kun tage dr1 og dr2 og de hakker begge meget. Har mellempakken fra Bjerringbro kabelnet som har Yousee. Har ikke kort i endnu.

2. Kan ikke køre MKV eller mp4 filer i VMC. selvom jeg har installeret codek (coreAVC) heller ikke en original blu-ray film fra mit blu-ray drev. Media player kan godt vise dem. med almindelig dvd er der streger og den hakker en lille smule lige meget hvilken skærm opløsning jeg har valgt.

3. Kunne godt tænke når man gik ind i videobiblioteket i VMC at alle coverne på den film man havde blev vidst. I stedet for nu kun titlen.

4. Har købt Thermaltake DH 101 uden LCD display og fjernbetjening, men mangler nu en IR reciever til at modtage signalet fra min harmony one. Hvor kan man få sådan en henne der kan passe ind?

Til sidst lidt om hva det er for en maskine jeg har fået:

Kabinet: Thermaltake - DH101 DigitalHome 

Strømforsyning:  DeZen - SCP400FL 

Processer: AMD Athlon X2 5050e

Ram: Corsair XMS2 Xtreme Performance

Bundkort: Gigabyte GA-MA790GP-DS4H

Blu-ray drev:  Pioneer BDC-202BK

Harddisk: Samsung SpinPoint F1 1 TB

TV kort:  FloppyDTV C/CI DVB-C Pakke med Viaccess Cam

Og en Harmony one fjernbetjening.

Hpåber der er nogen der kan hjælpe med mine problemer?

Redigeret af maximus81 - 21-November-2008 kl. 18:21
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu