|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maximus81 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() Sendt: 21-November-2008 kl. 18:19 |
Har fået en HTCP. men har ikke meget erfaring inde for området. Der er nogle ting jeg ikke kan få til at fungere. 1. Mit FireDTV finder en masser kanaler (268), men kan kun tage dr1 og dr2 og de hakker begge meget. Har mellempakken fra Bjerringbro kabelnet som har Yousee. Har ikke kort i endnu. 2. Kan ikke køre MKV eller mp4 filer i VMC. selvom jeg har installeret codek (coreAVC) heller ikke en original blu-ray film fra mit blu-ray drev. Media player kan godt vise dem. med almindelig dvd er der streger og den hakker en lille smule lige meget hvilken skærm opløsning jeg har valgt. 3. Kunne godt tænke når man gik ind i videobiblioteket i VMC at alle coverne på den film man havde blev vidst. I stedet for nu kun titlen. 4. Har købt Thermaltake DH 101 uden LCD display og fjernbetjening, men mangler nu en IR reciever til at modtage signalet fra min harmony one. Hvor kan man få sådan en henne der kan passe ind? Til sidst lidt om hva det er for en maskine jeg har fået: Kabinet: Thermaltake - DH101 DigitalHome Strømforsyning: DeZen - SCP400FL Processer: AMD Athlon X2 5050e Ram: Corsair XMS2 Xtreme Performance Bundkort: Gigabyte GA-MA790GP-DS4H Blu-ray drev: Pioneer BDC-202BK Harddisk: Samsung SpinPoint F1 1 TB TV kort: FloppyDTV C/CI DVB-C Pakke med Viaccess Cam Og en Harmony one fjernbetjening. Hpåber der er nogen der kan hjælpe med mine problemer?
Redigeret af maximus81 - 21-November-2008 kl. 18:21 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |