|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Du kan godt splitte signalet inden - men jeg har hørt at man bliver afhængig af timeshift og det kan jo ikke lade sig gøre via TV'et - her skal HTPC'en ind over banen... |
|
![]() |
|
rasse78 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Det er mest af hensyn til fruen, så hun bare skal tænde én maskine. Hun har teknisk snilde, men nogle gange skal det gå stærkt. |
|
![]() |
|
rasse78 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Er der nogen der kender dette TV-kort: Hauppauge WinTV NOVA-T-500 (DVB-T-modtager) På papiret opfylder det mine behov for DVB-T og dual tuner hvis der skal ses eller optages to programmer. Men er det lige så godt som VistaView og Haupage 1300? Er også kommet i tvivl om kabinettet. Har kigget på dette: Silverstone LASCALA LC16M Kiggede oprindeligt på LC13M. Er ca. 1000 kr for meget for display, design og remote?
Redigeret af rasse78 - 27-Marts-2007 kl. 23:41 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Jeg har et nova-t med en enkelt tuner, jeg kan optage 3 programmer på en gang med det. Hvis de er på samme mux, det er dr1,dr2 og tv2. Det begrænser behovet for 2 tunere lige nu i det mindste.
Kvaliteten er der ikke noget at klage på. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |