|
HTPC Setup som bare virker og køre rigtig lækkert. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan da lige nosse mig sammen til til at teste det for en sikkerthedsskyld, for dem jeg har prøvet er jo bare "Mkv format som køre 1080p", og nogen af dem er iso format på 10-12GB
Jeg har helt ærlig ikke en ripper 1-1 film til at ligge, men kan da lave en iaften via Handbreake, men mindre nogen af jer vil anbefale andet? |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis openelec tér sig ligesom ubuntu så kan du hive en prompt frem ved at trykke ctrl-alt-f1, så kan du lave kommandoer ligesom du kender det fra ATV2 og dens ssh prompt. Ctrl-alt-f7 skifter tilbage til det grafiske interface.. Hvis ikke det fungerer kan du sikkert tilgå openelec'en via ssh ligesom du gjorde på ATV2'en.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |