recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC Setup som bare virker og køre rigtig lækkert.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HTPC Setup som bare virker og køre rigtig lækkert.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 16:40
Jeg kan da lige nosse mig sammen til til at teste det for en sikkerthedsskyld, for dem jeg har prøvet er jo bare "Mkv format som køre 1080p", og nogen af dem er iso format på 10-12GB

Jeg har helt ærlig ikke en ripper 1-1 film til at ligge, men kan da lave en iaften via Handbreake, men mindre nogen af jer vil anbefale andet?
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Hvad er den rigtige fremgangs måde til alt dette her, men henblink med at installere ting osv. ?
Xbmc kender jeg jo fra ATV2 verden hvor man SSh ind i den og flyttet de filer over man skulle bruge.

Hvis openelec tér sig ligesom ubuntu så kan du hive en prompt frem ved at trykke ctrl-alt-f1, så kan du lave kommandoer ligesom du kender det fra ATV2 og dens ssh prompt. Ctrl-alt-f7 skifter tilbage til det grafiske interface.. Hvis ikke det fungerer kan du sikkert tilgå openelec'en via ssh ligesom du gjorde på ATV2'en..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu