recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Htpc setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Htpc setup

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 01:33
jeg bruger slet ikke xbmc - jeg har leget lidt med det og mediaportal - begge fejler på hver deres måde. Jeg siger ikke at de ikke dur til noget, men windows media center er den mest optimale løsning for mig, men det må man gøre op med sig selv. XBMC og live tv er for mig at for bøvlet at sætte op, i mediaportal er der mig bekendt ingen mulighed for at styre det via wifi
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 893
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 10:38
Har selv følgende kabinet til min HTPC, det er dyrt men lækkert

Incl. 150w lydløs strømforsyning samt slimline dvd drev
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Pirat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Maj-2012
Sted: 2100
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pirat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 14:11
Den ser faktisk nice ud, hvis bare lige den kune havde være 9 høj :) Har hylde den skal passe til.
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af Pirat Pirat skrev:

Den ser faktisk nice ud, hvis bare lige den kune havde være 9 høj :) Har hylde den skal passe til.
jeg mener det er silverstone der har et kabinet der er på størrelse med en standard dvd-afspiller - det kræver dog passiv køling, men til en core i3 burde det kunne lade sig gøre. Du skal dog nok læse lidt op på detSmile

edit: link..

Redigeret af Brasch - 07-Juli-2012 kl. 23:01
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af Brasch Brasch skrev:

jeg bruger slet ikke xbmc - jeg har leget lidt med det og mediaportal - begge fejler på hver deres måde. Jeg siger ikke at de ikke dur til noget, men windows media center er den mest optimale løsning for mig, men det må man gøre op med sig selv. XBMC og live tv er for mig at for bøvlet at sætte op, i mediaportal er der mig bekendt ingen mulighed for at styre det via wifi

Nu bruger jeg det ikke selv til min MediePortal, men hvis man søger på det findes der flere muligheder for at styre MP over WiFi:

Redigeret af Cyberguyen - 08-Juli-2012 kl. 18:04
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Brasch Brasch skrev:

Nu bruger jeg det ikke selv til min MediePortal, men hvis man søger på det findes der flere muligheder for at styre MP over WiFi:

takker for links - jeg tror jeg vil se nærmere på hvad mulighederne er, dog tvivler jeg på at det vil være besværet værd at skifte media center software
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu