|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg mener at have hørt et tal som ligger omkring 6000-8000 kroner for Oppo'en og det er hvad en god støjdæmpet htpc også vil ligge på.
Oppo'en kan vidst også afspille filer fra ekstern harddisk, men det har jeg ikke fået 100% bekræftet endnu ![]() Redigeret af Cyberguyen - 26-September-2008 kl. 13:05 |
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
det det udelukkende skal bruges til er at afspille BD og DVD - ville da gerne
have haft alle mine Simpsons og Futurama sæsoner lagt ind på en intern hdd i en htpc. Har oss hørt mellem 6-8k og efter som at jeg var på vej til at give 7.299,- for denons, så er der jo ikke nogen forskel Rigtig mange tak for den konstruktive hjælp, go weekend og hæder til jetman som snart skal flyve... |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |