|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Ok, selv tak. Der skulle være en Squeezecommander der koster lidt, men efter sigende er meget bedre.
Til det med at den reagerer langsomt, kan jeg sige at min reagerer prompte, ingen delay.
|
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Foobar 2000 + remote
Virker næsten ligeså godt som med Itunes, dog med en 100% bedre musikafspiller. Er dog lidt mere nørdet men finder nye numre, loader lynhurtigt og kan køre mp3, wma, flac osv.
Hent det lille plugin til din Foobar2000 her - http://wintense.com/plugins/foo_touchremote
|
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
Simo219h ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Har et andet problem med Itunes.
Det hele virker fint, men hvordan dælen får man den til at spille fx p3? the voice.. osv? dr's kanaler? Det jo kun windows media player der er understøttet der?
|
|
![]() |
|
Simo219h ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Tak for det, det virker fint. også radioen. Det eneste problem er så, at på itouchen så er navnet på radio kanalerne underlige navne, hvordan ændre man det?
|
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Har aldrig selv prøvet radio...!
|
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Jeg kan kun tilføje positivt om squeezeplay og squeezecontroller. Fungerer perfekt, og har 4 pc'er på der synkront afspiller, og kan styre volume på hver enkelt uafhængigt af hinanden.
Men stadig ingen wma understøttelse. :(
|
|
![]() |
|
![]() |
havde slet ikke set dit indlæg. :( Men kan nu bekræfte at det er det eneste program der kan alt! :D Nøjagtig det jeg tænkte på - Tak skal du ha for det!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |