|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gram ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 10-September-2007 kl. 19:18 |
Hej, jeg skal til at anskaffe mig et HTPC.
Jeg har kigget på dem fra mm-vision.dk, deres MC550 serie. Nu kommer mine spørgsmål: 1. Nogle som har erfaringer med MC550 HTPC'erne? 2. Pt. jeg har 2 recivere, en fra Viasat og en fra Digital, er det muligt at gøre sådan så de bliver til en, ved hjælp fra HTPC'en 3. Hvilket digitalt surround-sound højtalersæt vil i anbefale? 4. Hvordan virker Media Center Extenders :D Det var så alt fra mig :D |
|
![]() |
|
zubzer0 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
1. Nej desværre, men det vil nok værte lidt spild hvis du skal bruge det du beskriver i punkt 2 (spildt tunerkort og manglende plads til 2 sat-kort) 2. Det er muligt at få sattv på HTPC'en med med løsninger som f.eks TechnoTrend S2-3200 eller DigitalRise DTV DVB-S2 PCI Sat CI, men det bliver en ret dyr fornøjelse med to abonnementer (hvis det overhovedet er muligt) da du ikke slipper for at skulle installere 2 enheder. 3. Hvor stort er dit rum og hvad har du af surround-reciever? 4. læs her: http://www.winsupersite.com/reviews/mce.asp |
|
![]() |
|
zubzer0 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Du kan forresten læse lidt mere om et eksempel med sattv på HTPC her: |
|
![]() |
|
Gram ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Altså pt. har jeg 2 kort, et fra viasat og et fra canal digital. To kort = to recievere = to fjernbetjeninger. Er det muligt at køre det over HTPC'en så man kun skal bruge en fjernbetjening?
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Når hele er bygget sammen i en HTPC, behøves kun en fjernbetjening til HTPC-en.. Hele kablingen bliver også enklere, parabolerne kobles direkte til TV-kortene i HTPC-en. Sat-boksene udgår. Men der er ikke ligetil at sætte op, specielt til viasat. Se i øvrigt dette link: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27793& PN=2 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |