recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC styring, hvad bruger du?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC styring, hvad bruger du?

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2010 kl. 22:41
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Oprindeligt skrevet af HenrikH HenrikH skrev:

"Eneste problem er at itunes ikke selv "opdager" ny musik."

Hvis du kopierer dine nye musikfiler til iTunes-mappen "Føj automatisk til Itunes" (ligger i din iTunes Media mappe) så bliver de automatisk flytter over i mapper efter kunstnernavn og tilføjet til iTunes.

Er det ikke det du efterspørger, eller misforstår jeg dig ?

Nej helt så enkelt er det ikke desværre - faktisk vil jeg helst glemme alt om at itunes eksisterer, men sætte den op én gang for alle til at holde øje med den musik jeg lægger ind i en bestemt folder på min NAS.
Jamen du bruger vel iTunes ? (Du skriver glemme at den eksisterer).

Og vedr. NAS så har jeg alt mit musik på NAS. iTunes er så sat op til at dens iTunes Media mappe ligger på NAS'en. Det eneste jeg så skal gøre er at lægge nye filer i mappen "Føj automatisk til iTunes" på NAS'en og så er de i iTunes.

Hvis man imidlertid har iTunes på flere pc'ere, der alle skal spille fra NAS'en så er det noget "ged" for så skal man ind og opdatere iTunes biblioteket på de pc'ere, der ikke har været anvendt til at "opdage" filerne i "Føj automatisk til iTunes".
mvh

Henrik
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2010 kl. 22:58

iTunes er kun et nødvendigt onde ;-)

Mit focus er rettet mod iphone app'en "Remote" så alt foregår på den - vi har aldrig brug for at benytte iTunes' interface.

Det fede her er netop at man har itunes kørende flere steder, og så vælger på iphonen, hvilken pc den skal styre lige nu.

Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu