|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mikkelb ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
mikkelb - ok, tror egentlig bare jeg slår det fra for forstærkeren har også en encoder, og den gør det nok bedre end lydkortet.... eller hvad? Ja, jeg er ganske ening med mcenterfreak. Din forstærker gør det sandsynligvis bedre end lydkortet, men siden din interesse her er at finde ud af hvordan det virker vil jeg lige rette dig (det er overhovedet ikke fordi jeg er pedantisk #MCenterFreak Det kan jeg godt forstå. Jeg har heller ikke det her kort selv, jeg har bare haft et der virkede efter samme princip, men jeg tror altså det kan det du gerne vil have det til, også uden at køre noget analogt ind i mellem.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#Hessi Det kunne være spændende om du kunne teste om HD WMV kan konverteres og genkendes som Dolby Digital i din forstærker. Har du ikke en HD WMV fil du kunne teste med? Ellers ligger der en del her |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() |
mikkelb - forstærkeren har altså en encoder. Den kan encode en hver signal om til Dolby 5.1 eller 6.1 og også andre ting og omvent.... Kan ikke helt huske det hele da der står så meget i manualen at man bliver forvirret. Men jeg er sikker på at den kan encode en hver signal om til Dolby 5.1 og 6.1. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#Hessi Jeg tror du mener at Lydkortet har en encoder |
|
![]() |
|
mikkelb ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
>Men jeg er sikker på at den kan encode en hver signal om til Dolby 5.1 og 6.1. Hvor sikker er du? Den har en effectprossecor der hedder DSP, og den er i stand til at give mere liv både til kilder der er i stereo og også dem der allerede er i Dolby-surround, men det er ikke det du mener vel? Det er også muligt at den kan lave 5.1 kilder om til 6.1, og den har Dolby Prologic som også er en måde at "opskalere" et signal til noget der ligner ægte Dolby-surround, er det det du mener? Nu begynder jeg at være så skråsikker at det nok snart skal vise sig at jeg tager fejl, men det må jeg tage med Den sidste del af diskussionen her er vel under i virkeligheden unødvendig, for du har vel efterhånden en god fornemmelse af hvordan du skal sætte systemet op?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |