|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Der er da vist ikke meget I3 over nogen af dem....
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
I det rette kabinet, f.eks. hfx, der er et hfx micro på dba, incl en hel pc for 2000, billigere bliver det ikke. Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
![]() |
Du skriver at det skal være en pc... Hvorfor det? Kan du ikke streame til et Apple tv fra din Mac?
Hvis du insisterer på et win step, så har jeg selv en lydløs htpc til overs. ![]() |
|
![]() |
|
mskp ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hej
Jeg kører Windows på min Mac. Kan ikke hitte ud af det der OSX ;-) Jeg har brugt en masse tid på at indsamle metadata og benytter Media Browser. Det skal jo se lidt cool ud. Desuden tvivler jeg på at Apple TV forstår .wtv filer, og hvis jeg kan undgå at konvertere så er det bedst. |
|
![]() |
|
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
![]() |
http://www.komplett.dk/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1003013&su=3EAFD956-B7CA-4D1F-A1BB-E4F96BF93350
+ http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5090902 Redigeret af wiesel - 04-November-2011 kl. 14:16 |
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Der ser meget fornuftigt ud. Kabinettet ligner MEGET et jeg har lavet. Mvh Gigabyte.
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |