recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Htpc :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Htpc :)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 22:20
Jeg tvivler stækt på om det omtalte (http://www.ebay.de/itm/e-mini-E-Q6i-Aluminium-case-Mini-ITX-Gehause-60W-fanless-/110894111433?pt=DE_Elektronik_Computer_Geh%C3%A4use&hash=item19d1cddac9)
Kabinet kan køle en så kraftig cpu passivt, der er umidelbat ingen stor overflader mod luften.
Og der er ikke plads til et DBD/Blueray drev.

Du skal finde ud af om du vil have et passivt kølet system, eller et med blæsere

Men de andre dele du listede til, ser gode ud, intel Bundkort, en 2120T CPU (bedste HTPC cpu)
med 4 GB ram, er et kup til 1000,-

den arbejder rigtigt godt med incompressible data, og giver en god allround ydelse.

Ang kabinet, kan jeg ikke hjælpe med, jeg bygger mine egne, fra bunden af. Men der er en HFX uATXpå DBA til 1500,-
Der får du også lidt HW med i købet, evt til en anden PC.
Hvis det skal være lidt mindre, er der også en MINI-ITX på DBA
Der følger ogspå et DUAL DVB-T kort med.

Mvh Gigabyte

100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu