|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Donny ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() Sendt: 30-Marts-2009 kl. 21:41 |
Nogle der handlet fra denne side ? Billig pris på min kommende Onkyo 706. Tak. |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Ja, det var godtnok billigt. Tak for linket, er også selv på jagt efter en ny forstærker.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Ser lækkert ud!
Sådan en 706 kunne være fin! |
|
![]() |
|
Splinten@Work ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Husk at tage højde for told. De Kanariske Øer hører godt til EU, men ikke toldmæssigt jf. Forbruger Europa.
|
|
Semper Fidelis
|
|
![]() |
|
Donny ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Hmm.. Hvordan finder man ud af om der vil komme told på ? |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Groft sagt: Du bestiller en, og hvis du bliver opkrævet told/moms af firmaet som levere den til dig kommer det på - ellers gør det ikke, men så skal du jo selv huske at fortolde og momse - der spare du jo så tilgengæld fragfirmaets fortoldnings gebyr. ![]() Redigeret af Kasper_J - 31-Marts-2009 kl. 17:23 |
|
![]() |
|
![]() |
Der står ellers på forsiden: Please Notice: We are selling our products only for the end users, not for wholesalers and shops! WE ARE SELLING ONLY INSIDE EUROPEAN UNION, Det betyder vel jeg ikke skal betale moms ? Redigeret af Donny - 03-April-2009 kl. 20:20 |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
Hmm det ser voldsomt billigt ud, til gengæld er shipping fee rimeligt højt. Toldmæssigt er de Kanariske Øer ikke det samme som Spanien iøvrigt så jeg er ikke helt sikker på at de kan skrive det du har sakset, spørgsmålet er hvad der sker hvis en dansk tolder falder over din pakke når den ankommer til DK...
|
|
![]() |
|
maejsh ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Jeg har lige bestilt en 706 derfra i hm lørdags, de har trukket penge fra paypal, men venter stadig på den endelige ordrebekræftelse og med track and trace etc. jeg skrev dog til dem søndag, aften om hvornår det ville komme og 10 min efter svarede de at det ville komme næste dag (mandag) dog er der ikke kommet nogen mail, og stadig ingen i dag (tirsdag). så er lidt spændt på at se hvordan det hele flasker sig :) |
|
![]() |
|
maejsh ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
skal jeg gøre :) har lige fået svar fra ham, hvor han skriver undskyld for det sene svar men han er ude at rejse og vil svare senere i dag. såå må jo bare vente heh :) |
|
![]() |
|
![]() |
@maejsh Glæder mig til at høre om det flasker sig ! |
|
![]() |
|
![]() |
Nå fik et svar som var at den næste sending fra Onkyo kom fredag, men der kun var silver med i den og ikke black :/.. spurgte så noget med om den slet ikke kom i black inden for de næste dage, eller hvad. han svarede: The problem with the factories. They produceing less quantities because of the crisis but the market is the same than before.
We have a lot of problems, many of the models delayed or cancelled by ONKYO and DENON.
The problem is they are confiming but not coming.
Sorry !
I will contact you !
så nu afventer jeg lidt igen heh.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |