|
Huawei B593u-12 og Call me |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2014 kl. 08:13 |
|
Hej
Jeg har en router fra telenor Huawei B593u-12 er den låst? jeg køre med 3s mobil Firmware. vil der være nogle problemer i at bruge den til Call me 4G net? Min udbyder PT er telenor. mvh |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg vil spørge Telenor.
Så vidt jeg husker understøtter den alle danske frekvenser. Derfor burde du ikke få problemer med andre selskaber. |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
Det jeg mener er om den kan være sim låst eller noget i den retning |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Jeg ville finde ud af det på en simpel måde, nemlig ved at prøve den med det nye Simkort. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
jeg har bestilt et simkort. problemet er hvis jeg skal have ny router så koster det for jeg køre med ekstern antenner |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Du siger den kører med 3s software.
Hvis den er købt med 3 og nu kører Telenor kan den ikke være låst.
|
||
![]() |
||
|
som jeg siger den er købt hos telenor køre med 3s Firmware. så den er vel ikke låst til telenor på nogle måder |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
|
jeg købte min hos telenor, men bruger et sim-kort fra 3. Jeg mener ikke telenor låser noget mere.
|
||
![]() |
||
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
|
glemte lige; hvilken ekstern antenne har du købt?
|
||
![]() |
||
|
ser lige om jeg kan finde et link |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
skal lige sige det er ikke den men minder meget om min LTE Redigeret af svsommer - 27-Juli-2014 kl. 16:34 |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
takker, kigger på det.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |