recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Huawei gt2 watch vil ikke godkendes af One+ Nord 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huawei gt2 watch vil ikke godkendes af One+ Nord 2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Huawei gt2 watch vil ikke godkendes af One+ Nord 2
    Sendt: 21-Januar-2022 kl. 18:52
Jeg har netop fået en OnePlus Nord 2 men jeg kan ikke få parret mit Huawei GT2 ur. Telefonen giver besked på at enheden ikke understøttes.

Jeg har prøvet forskellige guides, men uden held. Det virkede ellers fint på den gamle telefon, og det er lige ved jeg fortryder købet.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2022 kl. 06:23
Så fik jeg endelig kontakt med telefonen.

Uret sender dog ikke info til telefonen. Det er mærkeligt det skal være så vanskeligt. Der var ingen problemer med den gamle telefon.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2022 kl. 16:02
Så virker det hele igen. Der var ikke meget "plug and play" over det...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu