recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Huawei Ja eller Nej ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huawei Ja eller Nej ??

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2020 kl. 20:55
Junior har en P Smart 2019.
Den er ikke omfattet Trumps ideer og kører rigtigt godt.

Købte den selv til 800kr så hop bare på den
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2020 kl. 21:52
Jeg har selv lige købt en P30 Pro.
Den er ret lækker og hold op nogle billeder den kan tage.

Det er min fjerde Huawei telefon, og en skam det nok bliver den sidste pga Trump.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2020 kl. 00:22
Jeg var ved at købe Huawei for nogle år siden, men så ændrede de praksis og ville ikke give adgang til at skifte bootloaderen. Angry Thumbs Down

Det kan godt være at det ikke er afgørende for så mange andre mennesker. Men der var et stort netværk af udviklere som understøttede Huaweis telefoner med alternative distros. De er næsten alle stoppet efter at bootloaderen er låst.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu