recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Huawei p20 Pro vs Mate 10 Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huawei p20 Pro vs Mate 10 Pro

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Huawei p20 Pro vs Mate 10 Pro
    Sendt: 16-August-2018 kl. 17:14
Hej.

Jeg kan få en af disse telefoner.

Hvilken ville i vælge?

Jeg har læst en del på nettet og ser ikke den store forskel, andet end P20'eren er nyere.

Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 17:27
Hej - jeg har en P9 og var tæt på at være fristet af Mate 10 Pro for nylig.

Besluttede dog at vente på P20 Pro - eller muligvis en helt anden mobil - når denne er faldet i pris. Også fordi min P9 føles hurtig nok endnu.

P20 Pro skulle jo have det bedste kamera lige nu, hvis det er noget, der betyder noget for dig.

Så samlet set ville jeg tage P20 Pro.

Mvh. Jørgensen
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 17:32
Har selv en P9 og har været rigtig glad for den. Desværre er der kommet en fejl på skærmen efter jeg stødte imod med den.

Fik købt en P20, men den er jeg ikke tilfreds med og kan leveres tilbage.
Billederne den tager er alt for mørke.
Derimod er P20 pro's billeder fine, men det er Mate 10' også.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 17:52
Ja, P9 funker fint. Smile

Hvis du ikke har de store ting i klemme på de to mobiler, så kunne Mate 10 Pro måske alligvel være det bedre valg. Den er jo også billigere trods alt, nu den har været på markedet nogen tid. Så kan man jo ligesom tillade sig at skifte lidt oftere, når der er bundet mindre i telefonen.

Det tilstræber jeg selv at gøre, men min P9 skulle gerne holde til næste år, og så vil jeg overveje P20 Pro, hvis der ikke er noget bedre i markedet til prisen til den tid.

Held og lykke med dit valg.

Mvh. Jørgensen
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 17:55
Jeg kan få telefonerne til samme pris, så det er ikke det der er afgørende.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 18:02
Bum, bum, så ville jeg bestemt gå med P20 Pro. Den skulle gerne modtage opdateringer længere, end det er tilfældet for Mate 10 Pro.

Det kan du jo så være ligeglad med, hvis du ikke har dine mobiler så længe, så...

Mvh. Jørgensen
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 18:04
Og højere gensalgsværdi er vel også et punkt, jo nyere mobilen er, så P20 Pro herfra. Længere når jeg vist ikke med det. Smile

Mvh. Jørgensen
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 19:29
hvad kan du få P20 Pro til ? kigger nemlig selv på den 
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 19:40
4000 kr på Cbb for P20 pro

Yousee 3750 kr for Mate 10 pro incl. 6 måneders abb.


Redigeret af pipper - 16-August-2018 kl. 19:41
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 22:03
Prisen ved CBB for Mate 10 Pro er vel knap 3.000 kr. incl. 1 måneds abonnement. CBB har tilsyneladende ingen binding udover den første måned.

Mvh. Jørgensen
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Prisen ved CBB for Mate 10 Pro er vel knap 3.000 kr. incl. 1 måneds abonnement. CBB har tilsyneladende ingen binding udover den første måned.

Mvh. Jørgensen


Kan godt se at de har få tilbage at Mate 10 pro.

Igår da jeg talte med dem havde de den ikke på hjemmesiden og de
fortalte at den ikke kom på lager igen.


Redigeret af pipper - 16-August-2018 kl. 22:16
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 22:37
Ok, så umiddelbart en forskel på kr. 1.200,- med en måneds abonnement på de to mobiler. Så er det, hvor meget der lægges vægt på opdateringer og gensalgspris. Begge mobiler har jo fine specifikationer til brug i hverdagen, om end P20 Pro som anført skulle føre på kamera.

Mvh. Jørgensen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu