|
Hue indsats til alm kontakt? |
Besvar |
Forfatter | |
Troelsfilm
Super bruger Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Februar-2021 kl. 15:36 |
Jeg synes at jeg her kort før jul læste at der var kommet et smart lille relæ/ printkort som man kan sætte ind i en alm stikkontakt og bruge Hue app til at betjene det med - fremstillet af Philips vel og mærke.
men nu kan jeg ikke genfinde info - var det bare ønsketænkning eller er der nogen der kan være behjælpelig? mvh Troels
|
|
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19478 |
Funktioner
Tak(0)
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Gå på fb og find Kaspers “LK-afbryder” https://m.facebook.com/groups/899714240405971/?ref=bookmarks
Det skrammel HUE har lavet, ved jeg virkelig ikke hvad man skal gøre ved.
|
|
Troelsfilm
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Troelsfilm - 13-Februar-2021 kl. 18:08 |
|
|
|
Troelsfilm
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak for hjælpen 👍
Det var lige den artikel jeg havde læst Mvh Troels |
|
|
|
Mr. Laursen
Super bruger Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Per og Kaspers indsatser er fantastiske, og særlig Per for det arbejde han laver ganske gratis.
Vil man gerne betale kassen for HUEs håbløse forsøg på noget “smart” bør man måske vente lidt endnu og betale for LKs https://zigbeealliance.org/zigbee_products/lk-fuga-wiser-wireless-double-relay/
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19478 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syntes faktisk at denne er mest smart
Her sidder elektronikken i tangenten og det hele holdes sammen med magneter. Det betyder at det er let at afmontere, når man skal skifte batteri, eller reprogrammere. Klaus
|
|
floe
Bruger Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger disse, og de fungerer helt fint!
Redigeret af floe - 15-Februar-2021 kl. 08:37 |
|
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270 Theta DSPro Prime |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |