|
Hue og LK Korrespondance problemer! |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jep.. min autocorrect modarbejder mig lidt i dag
|
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Der står netop også minimum 20 watt
|
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
pandaym ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-December-2016 Status: Offline Point: 18 |
Bare rolig, jeg forstår hvad du mener :)
Er det denne type jeg skal udskifte med? http://www.jemogfix.dk/stikkontakter-afbrydere__6740/lk-fuga-afbryder-med-korrespondance-koksgraa_9047965 |
|
![]() |
|
Kommer an på hvad du har siddende i forvejen.
Kan også være du skal bruge en krydsnings afbryder.. |
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
pandaym ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-December-2016 Status: Offline Point: 18 |
Nu har jeg så lige tjekket.
Det hedder en 506DA116 den jeg har siddende. Det er så denne type: https://www.harald-nyborg.dk/pdf/5277_902743.pdf Der sidder 3 kabler i. Fra venstre: orange, hvid og rød. Siger det dig noget i forhold til hvilken jeg skal bruge?
|
|
![]() |
|
Dit link virker desværre ikke for mig.
|
|
![]() |
|
Markere teksten, og sæt ind i adresselinjen..
Så skulle det virke. |
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
Arh nu virker det.
Hvis det var en med krydsning jeg havde brug for, ville jeg se 4 ledninger bag på min så? Men idet jeg ser 3, så er det en korrespondance afbryder jeg skal have?
|
|
![]() |
|
Umiddelbart ja, har aldrig rodet med korrespondance
|
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
Er de to andre kontakter fjederpåvirkede (vipper selv tilbage til udgangspositionen)?
Klaus |
|
![]() |
|
Det er de ja.
Jeg har lige købt en alm korrespondance afbryder (10 17 035 960) / 502 D 5006. Nu kan jeg så se den ikke selv vipper tilbage til udgangspositionen. Så jeg er sku blevet lidt i tvivl om hvordan jeg lige skal koble det, og om jeg har købt det forkerte :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |