|
Hue Tap ombygningskit til Fuga kontakt. |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Eeyore
Super bruger Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det kunne de i teorien godt, men hvem gider gøre det, hvis man ikke kan tjene omkostningerne ind igen inden for en overskuelig fremtid.
|
|
sickchild
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke en skjult samling at have et blænddæksel på en dåse med ledninger i. Jeg vil mene denne løsning er lovlig da du nemt kan komme til ledningerne bagved ved at skille kontakten ad.
|
|
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
På videoen ser det ud til den kommer til at stikke længere ud fra væggen end de normale afbrydere.
Vi du give en tilbage melding hvs du får det sat op, evt nogle billeder.
|
|
mikl
Bruger Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil man kunne udskifte fronten fra den gamle kontakt med denne, således at der altid er strøm på kontakten og lyset derfor alene kan styres af tap switchen?
Det er måske ikke lovligt...?
|
|
Mikkel | @selsoe | Trackbox Pakkesporing til iPhone
|
|
Ehlz
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke der er plads til både kontakt og den her løsning. Hvis den skal monteres som i den ramme der i dag sidder på væggen så tror jeg at kontakten skal væk først og ledningerne samles i en muffe. |
|
madsklit
Bruger Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ikke 100% sikker på man må lave løsningen selv da jeg vil mene det er et indgreb i den faste installation, men ser ikke noget problem i at gøre det vis man har styr på hvad man laver og er jo ikke alle der har det, så derfor jeg ikke lige ville anbefale noget der måske er ulovligt.
|
|
madsklit
Funktioner
Tak(0)
|
Selvfølgelig vil jeg det.
|
|
rskadk
Bruger Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det der efterspørges findes her
Der skal så bare en controller af en art til for at få det hele til at snakke sammen. Eks en homey.
|
|
madsklit
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
madsklit
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
madsklit
Funktioner
Tak(0)
|
Så kom der et par fotos, jeg får den lige monteret rigtigt så skal jeg nok ligge et par billeder mere op.
|
|
Boost
Super bruger Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes knapperne stikker alt alt for langt ud.
|
|
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |