|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() Sendt: 04-Maj-2011 kl. 18:53 |
Da jeg ikke helt er klar over proceduren ved fælleskøb prøver jeg mig lidt frem.
Er der nogen der er interesseret i et fælleskøb af HUMAX BXR HD+.
Den er ankommet hos importøren. Hvornår den kommer ud i butikkerne ved jeg ikke.
![]() ![]() ![]() Redigeret af Mufti - 06-Maj-2011 kl. 19:51 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() |
BUMP.
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
til_lykke ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Ja, jeg er meget interesseret.
/Morten
|
|
![]() |
|
![]() |
Er der flere der har interesse?
Det er jo ikke nogen bindende tilmelding?
Bare for at se om der stemning for at arrangere et fælleskøb.
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Madsus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Auning, Danmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Hvis prisen er ok kunne jeg også godt være interesseret.
|
|
![]() |
|
ced ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg skal have en; hvis prisen kan komme lidt ned (fra de annoncerede 3.495,-) ved et fælleskøb er det klart interessant.
Jeg har ventet i snart mange uger på at importøren "kommer i gang", men øverste nyhed på hjemmesiden er stadig fra januar 2008 og forhandlerantallet et rundt 0... Den har været til salg i Sverige ganske længe, nu er prisen også begyndt at falde (under 3.900 SEK svarende til under 3.250 DKR v. 0,83). Måske skal den købes "hinsidan?" Der er i øvrigt en ganske lang tråd omhandlende både BXR-HD og BXR-HD+ på: Mvh. ced.
|
|
![]() |
|
Boardman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Jeg er også interesseret.
|
|
![]() |
|
Dr. Jones ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Også her. Hvis det bliver SNART!
|
|
· Philips 37PFL9603H
· Miraclebox 9 HD 2xT2 · Arion AC-9410PVR HDMI · Philips BDP 7500 |
|
![]() |
|
BeatlesFan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Er også ret interesseret, men savner dog et par ting.
# Mulighed for at der i fw. åbnes for Netværkstikket, således at dette kan bruges til DLNA mv. som på den Engelske pendant HDR-FOX T2 http://www.humaxdigital.com/global/products/new_manual/UM_HDRFOXT2_200GB_11-0208.pdf
\Jan |
|
![]() |
|
Dr. Jones ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Spændende. Det ved vi om tre dage :-)
|
|
· Philips 37PFL9603H
|
![]() |
|
![]() |
BeatlesFan, dukkede den nogensinde op noget sted?
|
|
· Philips 37PFL9603H
|
![]() |
|
BeatlesFan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Det gjorde den - men desværre kun i fysiske butikker.
Boxen sælges pt. kun gennem 2-Tal butikkerne. Har talt med den eneste forhandler i København (Dragør), der fik den leveret 27/5. Prisen er 3495,- og han har et par bestillinger i hus, så nogen har altså vist interesse.
Er selv ret interesseret i et fælleskøb, men savner som nævnt et par ting. # Et simpelt klippe værktøj, således at man kan fjerne div. intro & outtro. # Mulighed for at der i fw. åbnes for Netværkstikket, således at dette kan bruges til DLNA mv. som på den Engelske pendant HDR-FOX T2 http://www.humaxdigital.com/global/products/new_manual/UM_HDRFOXT2_200GB_11-0208.pdf Den model vi får mulighed for at købe, vil være lig den Svenske. http://www.humaxdigital.se/Anvisning_Humax_BXR-HD_.pdf … der hinsidans kan fås for omkring 3100,- DKK \Jan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |