recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Humax BXR HD+ software rettelser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Humax BXR HD+ software rettelser

Besvar Besvar Side  <12345 54>
Forfatter
Besked
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Oprettet: 21-December-2011
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af Prlar Prlar skrev:

Hvad med DR's Nordig PVR.
Jeg ved ikke lige om den konflikter med Boxer Navigator. Men jeg sætter den på listen
Til top
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af larsen larsen skrev:

jeg synes det kunne være rart, hvis man kunne spole/springe i avifiler fra usb
Er der andre der mangler dette ?
Til top
Rass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: dk
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 15:16
Det egentlig et svar til nesager
m.fl.
jeg er egentlig ligeglad med usb o.s.v. men jeg ville gerne kunne bruge harddisken i en anden spilledåse hvis nu min Sagem skulle stå af, og selvom vi normalt sletter hvad vi har set, så er der en lang stribe optagelser som forsvinder, hvis jeg ikke kan lave back up af dem, og spille dem på en ny maskine. Lige nu laver jeg back up på en analog Panasonic, og derfra kan jeg godt spille optagelserne. Så MIT spørgsmål er: Hvordan laver jeg back up fra en Humax, hvis ikke lige jeg har Panasonic til rådighed, det må gerne være uden HD ....... vi har 42" så det er ligegyldigt med HD!
Derfor er relevant at brokke sig over at Boxer gør det umuligt o.s.v.

Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 15:23
Når der skal kopieres/flyttes fra HDD til USB står der i menuen Flyt, men burde det ikke hedde Kopier da det optagne jo ikke flyttes men kopieres.
Til top
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af Rass Rass skrev:

Det egentlig et svar til nesager
m.fl.
jeg er egentlig ligeglad med usb o.s.v. men jeg ville gerne kunne bruge harddisken i en anden spilledåse hvis nu min Sagem skulle stå af, og selvom vi normalt sletter hvad vi har set, så er der en lang stribe optagelser som forsvinder, hvis jeg ikke kan lave back up af dem, og spille dem på en ny maskine. Lige nu laver jeg back up på en analog Panasonic, og derfra kan jeg godt spille optagelserne. Så MIT spørgsmål er: Hvordan laver jeg back up fra en Humax, hvis ikke lige jeg har Panasonic til rådighed, det må gerne være uden HD ....... vi har 42" så det er ligegyldigt med HD!
Derfor er relevant at brokke sig over at Boxer gør det umuligt o.s.v.

Det er sådan at optagelsen er låst til maskinen. Du kan dog på BXR-HD+ kopiere alle optagelser ud på en eksterne HDD som en sikkerhedskopi. Men du kan ikke kopiere dem over på en anden Humax modtager og afspille dem der.

Hvis du vil have denne mulighed skal du vælge en ikke boxer godkendt modtager.
Til top
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Når der skal kopieres/flyttes fra HDD til USB står der i menuen Flyt, men burde det ikke hedde Kopier da det optagne jo ikke flyttes men kopieres.
Enig 
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 19:40
Har været på arbejde i udlandet det meste af januar.

Efter at være kommet hjem har jeg lagt mærke til at boksen fryser en gang imellem.

Billedet fryser i ca. 2 sek hvorefter den kører igen.

Om det skyldes omlægningen til mpeg4 kan jeg ikke sige.

Inden omlægningen til mpeg4 var der ingen frysninger.

Det skal siges at der er langt mellem frysningerne og vistnok mest tv2.

Er der andre der oplever det samme.

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 22:00
Spøjst.

Har lige optaget korrespondenterne via fav 1.

Nu ligger den i to eksemplarer både fra lorry og TV2 øst.

Mystik.Confused

Redigeret af Mufti - 27-Januar-2012 kl. 06:40
Til top
chokofant Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Valby, DK
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chokofant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 22:44
Fejl:
Jeg oplever tit at mine optagelser får korrekt titel, men forkert programomtale. Når fejlen opstår er det programomtalen for det forrige program den får med. Gætter på det er fordi programomtalen hentes i det øjeblik optagelsen går igang og da er den del af EPG'en, der angiver nuværende program, endnu ikke opdateret.

Ønske:
Et webservices API på netværksporten. API'et skulle gøre det muligt at styre boxen. Jeg er har fuld forståelse for at vi brugere ikke får alle muligheder for at kopiere/streame film ud af boxen, det ødelægger jo Boxer's forretning. Men at kunne exportere EPG'en, sætte nye optagelser igang, vise hvilke der er på lager osv ville tilføre værdi til boxen - lidt på samme måde som app's gør på en smartphone.
Til top
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Spøjst.

Har lige optaget korrespondenterne via fav 1.

Nu ligger den i to eksemplarer både fra lorry og TV2 øst.

Mystik.Confused

Det lyder som om du er ramt af problemet hvor modtageren ikke kan finde en kraftigste sender. Jeg vil anbefale dig at nulstille modtageren og indlæse kanalerne manuelt. Du kan se nærmere her: http://www.max-nordic.com/shop/aktuelles/detail/article/138.html

Til top
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af chokofant chokofant skrev:

Fejl:
Jeg oplever tit at mine optagelser får korrekt titel, men forkert programomtale. Når fejlen opstår er det programomtalen for det forrige program den får med. Gætter på det er fordi programomtalen hentes i det øjeblik optagelsen går igang og da er den del af EPG'en, der angiver nuværende program, endnu ikke opdateret.

Ønske:
Et webservices API på netværksporten. API'et skulle gøre det muligt at styre boxen. Jeg er har fuld forståelse for at vi brugere ikke får alle muligheder for at kopiere/streame film ud af boxen, det ødelægger jo Boxer's forretning. Men at kunne exportere EPG'en, sætte nye optagelser igang, vise hvilke der er på lager osv ville tilføre værdi til boxen - lidt på samme måde som app's gør på en smartphone.
Fejlen kigger jeg lige på.

Ønsket vil jeg gerne tage med med tør ikke love noget.
Til top
chokofant Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Valby, DK
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chokofant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 11:08
Mange tak Smile

En god ledetråd er nok at jeg kun har set fejlen på kanalerne "C+ Hits" og "C+ First". Men så er det tilgengæld også ret konsekvent. (6 ud af 7).

Redigeret af chokofant - 27-Januar-2012 kl. 11:17
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 54>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu