|
Humax BXR HD+ software rettelser |
Besvar | Side <12345 54> |
Forfatter | |
gertkh
Bruger Branchemedlem Oprettet: 21-December-2011 Status: Offline Point: 146 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke lige om den konflikter med Boxer Navigator. Men jeg sætter den på listen
|
|
gertkh
Funktioner
Tak(0)
|
Er der andre der mangler dette ?
|
|
Rass
Bruger Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 138 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det egentlig et svar til nesager
jeg er egentlig ligeglad med usb o.s.v. men jeg ville gerne kunne bruge harddisken i en anden spilledåse hvis nu min Sagem skulle stå af, og selvom vi normalt sletter hvad vi har set, så er der en lang stribe optagelser som forsvinder, hvis jeg ikke kan lave back up af dem, og spille dem på en ny maskine. Lige nu laver jeg back up på en analog Panasonic, og derfra kan jeg godt spille optagelserne. Så MIT spørgsmål er: Hvordan laver jeg back up fra en Humax, hvis ikke lige jeg har Panasonic til rådighed, det må gerne være uden HD ....... vi har 42" så det er ligegyldigt med HD! Derfor er relevant at brokke sig over at Boxer gør det umuligt o.s.v. |
|
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når der skal kopieres/flyttes fra HDD til USB står der i menuen Flyt, men burde det ikke hedde Kopier da det optagne jo ikke flyttes men kopieres.
|
|
gertkh
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sådan at optagelsen er låst til maskinen. Du kan dog på BXR-HD+ kopiere alle optagelser ud på en eksterne HDD som en sikkerhedskopi. Men du kan ikke kopiere dem over på en anden Humax modtager og afspille dem der. Hvis du vil have denne mulighed skal du vælge en ikke boxer godkendt modtager.
|
|
gertkh
Funktioner
Tak(0)
|
Enig
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har været på arbejde i udlandet det meste af januar.
Efter at være kommet hjem har jeg lagt mærke til at boksen fryser en gang imellem. Billedet fryser i ca. 2 sek hvorefter den kører igen. Om det skyldes omlægningen til mpeg4 kan jeg ikke sige. Inden omlægningen til mpeg4 var der ingen frysninger. Det skal siges at der er langt mellem frysningerne og vistnok mest tv2. Er der andre der oplever det samme. |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spøjst.
Har lige optaget korrespondenterne via fav 1. Nu ligger den i to eksemplarer både fra lorry og TV2 øst. Mystik.
Redigeret af Mufti - 27-Januar-2012 kl. 06:40 |
|
chokofant
Ny bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Valby, DK Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fejl:
Jeg oplever tit at mine optagelser får korrekt titel, men forkert programomtale. Når fejlen opstår er det programomtalen for det forrige program den får med. Gætter på det er fordi programomtalen hentes i det øjeblik optagelsen går igang og da er den del af EPG'en, der angiver nuværende program, endnu ikke opdateret. Ønske: Et webservices API på netværksporten. API'et skulle gøre det muligt at styre boxen. Jeg er har fuld forståelse for at vi brugere ikke får alle muligheder for at kopiere/streame film ud af boxen, det ødelægger jo Boxer's forretning. Men at kunne exportere EPG'en, sætte nye optagelser igang, vise hvilke der er på lager osv ville tilføre værdi til boxen - lidt på samme måde som app's gør på en smartphone. |
|
gertkh
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder som om du er ramt af problemet hvor modtageren ikke kan finde en kraftigste sender. Jeg vil anbefale dig at nulstille modtageren og indlæse kanalerne manuelt. Du kan se nærmere her: http://www.max-nordic.com/shop/aktuelles/detail/article/138.html |
|
gertkh
Funktioner
Tak(0)
|
Fejlen kigger jeg lige på. Ønsket vil jeg gerne tage med med tør ikke love noget.
|
|
chokofant
Ny bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Valby, DK Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak
En god ledetråd er nok at jeg kun har set fejlen på kanalerne "C+ Hits" og "C+ First". Men så er det tilgengæld også ret konsekvent. (6 ud af 7). Redigeret af chokofant - 27-Januar-2012 kl. 11:17 |
|
Besvar | Side <12345 54> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |