|
Humax BXR HD+ software rettelser |
Besvar ![]() |
Side <1 51525354> |
Forfatter | ||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Boxer systemet ?? En svær størrelse Hvorfor er der problemer med alle recordere til Boxer ? |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Jeg har købt en Boxer godkendt boks.
Den har mangelfuld software...... Det har den haft siden jeg købte den. Hvis HUMAX ikke kan lave en boks der virker med BOXER må de give mig pengene tilbage. Jeg ved ikke hvad der er galt med BOXERS signal og det er mig ligegyldigt. Ikke en undskyldning for HUMAX. |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
DER ER NOGET GALT MED DETTE BOXER-system Det dur ikke med optragelser fra Boxer Og det kommer aldrig til at virke Jeg har haft systemet fra start, og prøvet alle muligheder. Humax er på en umulig opgave |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Den køber jeg ikke.
Den software version jeg har nu fungerer fint undtagen text tv. Der er en nyere software hvor der er problemer med sync på undertekster og skift mellem HD kanaler. Men tekst tv virker. Sort..... Redigeret af Mufti - 24-April-2013 kl. 09:51 |
||
![]() |
||
|
Har en ny uåbnet Humax box stående uden HD men med T2. Den må du gerne låne for at prøve af. Jeg er stået helt af |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
|
Jeg kan høre du er lige så træt af det som jeg er. Tak for tilbuddet, men ved ikke hvordan det skulle hjælpe mig. Indtil videre må jeg leve uden tekst tv. Humax skulle tage og invitere den kineser der laver softwaren til DK. Så kunne han teste på et live signal i stedet for en kort datastrøm der kommer ud af en generator. |
||
![]() |
||
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
|
Til Gert
Overvejer at få boxerTV hvilken boks anbefaler du PT , med alle de problemer som bliver nævnt i denne tråd som er problemer med at undertekster kommer ud at synk. samt problemer med kanal sikft på HD kanaler. Den nye boks Humax BXR-HD+2 virker den uden de problemer ? Samt nu når den er så ny, kommer Boxer Bio tjenesten så på den på et tidspunkt via Software update ? Redigeret af Swingking - 05-April-2014 kl. 17:21 |
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
||
nalla ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2014 Status: Offline Point: 18 |
|
Tror ikke at du kan få fat i Gert hvis det er Gert fra Max-Nordic du tænker på. Han har vist ikke været ansat der i et års tid eller deromkring.
Bruger stadigvæk Humax BXR-HD+ med den næstsidste softwareopdatering, den uden teksttv, og den fungerer bare tilfredsstillende. Har dog købt nyt TV med DVB-T2 tuner men bruger Humaxen til optagelser da jeg her kan indstille tid før og efter optagelse som standard. |
||
![]() |
||
nalla ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2014 Status: Offline Point: 18 |
|
Glemte lige at sige at du jo kan forespørge hos Max-Nordic om dens software kører med tekst tv, synkrone undertekster mv.
|
||
![]() |
||
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
|
Så er det sendt en mail til dem, så venter på svar fra dem.
|
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
||
|
Jeg er i bund og grund glad for min gamle Humax model. Kører også med softwaren uden tekst tv. Synes bare at vi blev pisset godt og grundigt på af Gert og max Nordic. Vi blev bedt om at komme med software rettelser og folk gik seriøst ind i projektet. Pludselig var det kun i den nye model rettelserne kom med. Det vil sige at de udnyttede os til at forbedre softwaren på den nye model og lod os med den gamle i stikken. Behøver jeg at sige at jeg er færdig mod Humax. |
||
![]() |
||
|
hvis det er sandt .så lyder det godt nok meget frækt og useriøst
|
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 51525354> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |