recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Humax BXR HD software rettelser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Humax BXR HD software rettelser

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 21-December-2011
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Humax BXR HD software rettelser
    Sendt: 26-Januar-2012 kl. 10:19
Jeg har følgende stående på min liste

Software fejl:
  • Modtageren vælger ikke altid den kraftigste sender og ligger derfor den forkerte kanal i kanal listen
  • Når man ligger kanaler i kanallisten får de ikke et nyt kanalnummer
  • Softwaren kan kun opdateres når land står til danmark
  • At modtagere kan vise EPG for både det danske og svenske netværk på samme tid.
  • Undertekster er ude af synk på TXT undertekster og DVB Undertekster.
Lad mig køre om i har andet.




Redigeret af gertkh - 07-Februar-2012 kl. 09:00
Til top
larsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 244
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 18:30
Jeg nævnte , det ville være rart om man kunne spole/springe i avi-filer afspillet fra usb. Ellers fint tilfreds med boxen
Til top
Migger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Lemming
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Migger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 09:29
Jeg har problemer med at undertekster er ude af sync på optagede programmer. Jeg har software 1.00.04 så det er ikke fordi den ikke er opdateret.
Update: Dette indlæg er fejlplaceret - skulle have været under BXR-HD+


Redigeret af Migger - 29-Januar-2012 kl. 10:02
Til top
poolplayer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poolplayer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 14:02
Jeg anskaffede mig sådan en Humax BXR HD i går, og efter nogle problemer med selve installationen, så kører det nu. Kan se det er software 1.00.02 der ligger på, har prøvet at opdatere både automatisk og manuelt, men den finder ikke noget 
Hvor og hvordan har du fundet 1.00.04 ?

Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af Migger Migger skrev:

Jeg har problemer med at undertekster er ude af sync på optagede programmer. Jeg har software 1.00.04 så det er ikke fordi den ikke er opdateret.


Tror det er i denne tråd du skal følge.http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=107262&title=humax-bxr-hd-software-rettelser
Ser ud til du har Humax med harddisk
Mvh.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af poolplayer poolplayer skrev:

Jeg anskaffede mig sådan en Humax BXR HD i går, og efter nogle problemer med selve installationen, så kører det nu. Kan se det er software 1.00.02 der ligger på, har prøvet at opdatere både automatisk og manuelt, men den finder ikke noget 
Hvor og hvordan har du fundet 1.00.04 ?



Mener ikke der er opdatering til din Humax model,er det ikke den uden harddisk.
Til top
Migger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Lemming
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Migger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 07:31
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Tror det er i denne tråd du skal følge.http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=107262&title=humax-bxr-hd-software-rettelser
Ser ud til du har Humax med harddisk

Du har fuldstændig ret, der var jeg lidt for hurtig. Beklager at jeg sådan lægger ud med, at lave rod i det med mit første indlæg. Embarrassed
Til top
poolplayer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poolplayer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 08:29
@Nesager - Du har da fuldstændig ret, min er uden harddisk og jeg havde bare ikke været vågen. Tak for info.
Til top
wikiss Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wikiss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2012 kl. 15:44
Jeg har problemer med at undertekster er ude af sync på optagede programmer. 
Til top
asd123 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Februar-2012
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér asd123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 17:06
Hejsa. Jeg blev af en anden bruger henvist til dette link. Har lige et spørgsmål med Den alm. Humax bxr HD. 
Kan man bruge denne boks til sit tv sammen med Humax Bxr hd:
http://www.pricerunner.dk/pl/36-1158826/Harddiske/Western-Digital-Elements-320GB-Sammenlign-Priser
Håber meget i kan hjælpe.
Til top
asd123 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Februar-2012
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér asd123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 17:08
fordi den + er for dyr. men vil gerne have en optagerharddisk med til mit tv. 
Til top
asd123 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Februar-2012
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér asd123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 17:13
Og lige en sidste besked. Har i allesammen haft fejl med Humax Bxr HD. Overvejer at købe den. så vil meget gerne have nogle råd/anmeldelser.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu