recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Humax BXR HD software rettelser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Humax BXR HD software rettelser

 Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
poolplayer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poolplayer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 22:05
@asd123 - Ja, tror ikke det er noget problem at bruge den disk du nævner - bruger selv en ekstern 2,5" WD uden problemer, blot husk at den skal formatteres inden du kan bruge den og indtil videre er det gået fint.
Til mit brug er selve boksen fin, den viser et ok billede, lyden kan jeg ikke sige så meget om, da det kommer fra et TV og det er jo aldrig godt. Det eneste der indtil videre generer mig er, at den er rimelig lang tid om at skifte kanaler. 
Til top
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 21-December-2011
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 09:26
Oprindeligt skrevet af asd123 asd123 skrev:

Og lige en sidste besked. Har i allesammen haft fejl med Humax Bxr HD. Overvejer at købe den. så vil meget gerne have nogle råd/anmeldelser.
Du kan se de fejl der er i toppen af denne tråd.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 09:37
Hej Max-nordic.
Vil det være en mulighed at i på jeres side med Tips og Tricks,kunne fortælle om hvilke USB Harddiske der vil virke både med den her model og også modellen med intern harddisk.
Mvh.
Til top
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 21-December-2011
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 11:02
Hej Nesager

Jeg har ikke mulighed for at teste alle Harddiske på markedet, det vil simplehent hen tage for langt. Som udgangs punkt virker alle USB 2.0 diske. Er de større en 300Gb skal du have en med ekstern strømforsyning.

Jeg har nogle få meldinger på at harddiske over 1TB ikke virker.
Til top
asd123 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Februar-2012
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér asd123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 13:08
Grunden til at jeg har været i tvivl er at der står dette: 
Krævet opsætningMicrosoft Windows XP, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows 7, Apple MacOS X Leopard, Snow Leopard
Inden på en af forhandlerne. Kan den stadig sluttes til boks/tv ?
Til top
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 21-December-2011
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af asd123 asd123 skrev:

Grunden til at jeg har været i tvivl er at der står dette: 
Krævet opsætningMicrosoft Windows XP, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows 7, Apple MacOS X Leopard, Snow Leopard
Inden på en af forhandlerne. Kan den stadig sluttes til boks/tv ?

Kunne du ikke sende et link til disken ?
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af asd123 asd123 skrev:

Grunden til at jeg har været i tvivl er at der står dette: 
Krævet opsætningMicrosoft Windows XP, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows 7, Apple MacOS X Leopard, Snow Leopard
Inden på en af forhandlerne. Kan den stadig sluttes til boks/tv ?


Lyder mærkelig,hvis du skal bruge en extern harddisk på Humax,skal den formaters på Humax

BXR-HD Kan ikke optage på en ekstern HDD
Inden du kan optage på en ekstern HDD skal den formateres. Du kan læse denne guide for at se hvordan man gør


Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af gertkh gertkh skrev:

Hej Nesager

Jeg har ikke mulighed for at teste alle Harddiske på markedet, det vil simplehent hen tage for langt. Som udgangs punkt virker alle USB 2.0 diske. Er de større en 300Gb skal du have en med ekstern strømforsyning.

Jeg har nogle få meldinger på at harddiske over 1TB ikke virker.


Nu skriver du 2,0 diske,vil det sige at en 3,0 disk ikke vil virke?
Mvh.
En 3,0 disk er vel bagudkompatibel med 2,0
Til top
asd123 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Februar-2012
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér asd123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 14:25
Hej Gertkh og Nesager. Jeg forstår stadig ikke helt hvordan man kan bruge en ekstern harddisk. har set det link du sendte nesager. men kan i/du ikke prøve at forklare det. Kan jeg bruge den eksterne harddisk til den Humax uden plus. ?
Til top
poolplayer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poolplayer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 14:29
Ja, det kan du - den eksterne harddisk skal blot formatteres i et specifikt format for at du kan optage på den og det kan du enten gøre via Humax boksen selv, eller via en Linux pc'er af en eller anden slags. Jeg gjorde det via Humax boksen med en 2,5" 320 GB WD Black Scorpio HDD og har indtil videre ikke mødt nogle problemer (har haft den i knapt 14 dage)
Til top
asd123 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Februar-2012
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér asd123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 14:32
mange tak. Hvad kan i anbefale. At købe den dyre box men med indbygget 500gb. eller købe den uden og så købe en ekstern ved siden af?
Til top
poolplayer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poolplayer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 14:35
Ja, jeg har jo gjort det sidste - ganske enkelt fordi jeg fik den "i nakken" da jeg tegnede et Boxer abonnement...så derfor var der MEGET stor prisforskel. Dog kunne det være fint med dobbelt tuner, som den så ikke har, men det ville jeg ikke betale så meget for at få.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu