recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Humax BXR HD software rettelser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Humax BXR HD software rettelser

 Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 09:49
@ Slettegaard.
Det ser vi frem til.
Men om ikke andet så har de da gennem de mange tråde her i forummet,fået en del gode råd til hvordan de skal lave den næste box fra Humax.
Må jo nok indrømme,at jeg er lidt skeptisk med hensyn til opdateringer af den box vi har nu.
Mvh.
Til top
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 10:05
Vi må se hvad de skriver.
Vi tager på sommerferie nu så det bliver spændende at komme hjem og forhåbentlig læse deres positive svar.
Mvh Lars.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Slettegaard Slettegaard skrev:

Vi må se hvad de skriver.
Vi tager på sommerferie nu så det bliver spændende at komme hjem og forhåbentlig læse deres positive svar.


God ferie.
Det kan være der ligger en opdatering til dig når du kommer fra ferieSmile
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 15:57
Citér  

Hej.
Og hvor er Gert K ( Max Nordic ) henne nu,tror faktisk de er ligeglade.
Mvh.

Han er på ferie indtil 6. aug.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Citér  

Hej.
Og hvor er Gert K ( Max Nordic ) henne nu,tror faktisk de er ligeglade.
Mvh.

Han er på ferie indtil 6. aug.


Så vil jeg ønske ham en forsat ferie.
Mvh.
Til top
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 22:02
Så kom jeg hjem fra en dejlig ferie og har ikke modtaget svar fra Max Nordic.
Jeg har til gengæld fået svar fra Martin fra Jørgen P. Han er blevet pigesur over at jeg har delt min mailkorrespondance med jer. Jeg har svaret tilbage at Recordere er et forum som hjælper hinanden. Sådan er det.
Han mente også det var upassende af mig at klage min nød, når jeg havde købt en boks i Sverige og at jeg i fremtiden ikke skulle rette henvendelse til hverken Jørgen P. eller Max Nordic. Mit svar tilbage til ham var, at Humax har en forpligtelse til at opdatere sin boks hvad enten den er købt i Sverige, Danmark eller Langtbortistan. Især da opdateringer sker via sendenettet. Han kan være glad for at jeg ikke købte hos ham. Så havde han fået boksen lige i hovedet med krav om pengene tilbage.
Mvh Lars.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 22:52
Så må vi da håbe at Max Nordic svarer lidt mere positiv på din henvendelse.Smile
Mvh.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 23:05
Den nye model er nu til salg.
 
 
Der står man kan optage på USB.
 
Kan man nu også detConfused
 
Eller er det noget folk ikke bruger........
Til top
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 08:41
Eneste positive man kan sige om den nye boks er at den er blevet billigere. Men om det gør nogen ændring tvivler jeg på.
Man må håbe at de løser problemet i den nye boks og at softwaren kan bruges i den gamle også. Men det håb er nok urealistisk.
Mvh Lars.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af Slettegaard Slettegaard skrev:

Eneste positive man kan sige om den nye boks er at den er blevet billigere. Men om det gør nogen ændring tvivler jeg på.
Man må håbe at de løser problemet i den nye boks og at softwaren kan bruges i den gamle også. Men det håb er nok urealistisk.


Prisen skal vel svare til de opdateringer de kommer med.Wink
Mvh.
Til top
bwana Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bwana Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 17:26
4 ting jeg gerne så rettet på BXRHD (uden plus):
1. Mulighed for selvnumerering af kanaler
2. Mulighed for at redigere i PVR, alternativt at kunne sætte en "start" marker på mediet
3. Fjernelse af medievalgmenu under opstart af boksen, når man har USB harddisken sluttet til
4. Fjernelse af kryptering på optagelserne, så man kan overføre materialet til PC (kommer aldrig til at ske, ved det godt, men man har vel lov at ønske).
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af bwana bwana skrev:

4 ting jeg gerne så rettet på BXRHD (uden plus):
1. Mulighed for selvnumerering af kanaler
2. Mulighed for at redigere i PVR, alternativt at kunne sætte en "start" marker på mediet
3. Fjernelse af medievalgmenu under opstart af boksen, når man har USB harddisken sluttet til
4. Fjernelse af kryptering på optagelserne, så man kan overføre materialet til PC (kommer aldrig til at ske, ved det godt, men man har vel lov at ønske).


Hej.
Det kunne da være at den nye model opfylder alle dine ønsker.

http://www.max-nordic.com/shop/produkter/kategorie/dvb-t/produkt/humax-bxr-hd2-zapper-med-usb-pvr.html

Men vi kan da håbe på de kommer med nogle opdateringer til den "gamle" model.
Mvh.
Ps. Alle dem med +modellen venter også på opdateringer.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu