recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Humax
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Humax

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Hvordan ser man forskel på sine kort? Jeg har to kort, men aner ikke hvilket som er "hovedkortet"?
Har præcis samme problem som trådstarter.

Extra kort er vel en klon af hovedkortet,men spørgsmålet er vel om Boxer har fået åbnet for de samme kanaler som der er på hovedkortet.
Ellers ring til Boxer.
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 09:57

Jeg vil godt gentage hvad jeg skrev længere oppe i tråden at jeg har haft samme problem med mine ekstrakort og Boxer afhjalp problemet ved at sende koderne ud til kortene igen mens jeg var i telefonen - det ene virkede med det samme mens det andet tog 10 minutter hvor jeg sad og skiftede kanaler efter Boxers anvisning. Mine kort virkede ikke i nogen modtagere så dem der kan får dem til at virke i andre modtagere må nok søge efter en anden løsning.

Til top
Dorthe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Sted: DK
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorthe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 14:03
Den eneste grund til jeg ved hvilket et af kortene der er hovedkort er at hovedkortet er det eneste hvor disneykanalerne er på. Og som svar til det ikke er nok
Ders skyld kan jeg kun kan jeg kun svare at det er vel deres skyld at meddele at man kan være nødt til at resætte deres kort ved deres hjælp, og den information har de ikke givet, det til trods for at de ved henvendelse meddeler at de har haft mange problemer med humax, det er dårlig service.

Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 14:23
Det er samme type kort om det er et Hovedkort eller Ekstra kort.
Men koderne på kortet kan være forskellige.

LyngeSmile

Redigeret af Lytro - 23-Februar-2012 kl. 14:25
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 15:19
Oprindeligt skrevet af Dorthe Dorthe skrev:

Den eneste grund til jeg ved hvilket et af kortene der er hovedkort er at hovedkortet er det eneste hvor disneykanalerne er på. Og som svar til det ikke er nok
Ders skyld kan jeg kun kan jeg kun svare at det er vel deres skyld at meddele at man kan være nødt til at resætte deres kort ved deres hjælp, og den information har de ikke givet, det til trods for at de ved henvendelse meddeler at de har haft mange problemer med humax, det er dårlig service.

Jeg tror ikke at Boxer har haft særlige problemer med Humax - jeg tror og ved at de har mange mange problemer med sig selv Angry
Til top
Dorthe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorthe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 15:26
Det skal jeg ikke kunne sige, men vi er 4 med humax i min familie og alle har haft diverse problemer, så ligefrem frikende humax vil jeg ikke.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4902
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 16:39
Har i prøvet at kontakte Max Noridc som importerer humax?
Til top
Dorthe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorthe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 17:38
Nej, vi har købt den igennem servicevæksteder i Holbæk, og de har ikke været særlig behjælpelig, og jeg har hatfuld ledt efter importøren da dem iholnæk mente at alt skulle gå igennem dem, men tak for inden.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4902
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 18:13
Gert K er fra Max Nordic.

Han er aktiv på et andet forum for software rettelser.

Her er hans profil.

Så kan du jo sende en PM.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Der faktisk 2 importører.
http://humaxdigital.dk/
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 22:46
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Nej, der er kun Max Nordic i dag.

Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Nej, der er kun Max Nordic i dag.

Siden hvornår.For ca. en måned siden.var jeg i mail kontakt med dem.

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu