|
Humax |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Extra kort er vel en klon af hovedkortet,men spørgsmålet er vel om Boxer har fået åbnet for de samme kanaler som der er på hovedkortet. Ellers ring til Boxer. |
|||
Pioneer540
Super bruger Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg vil godt gentage hvad jeg skrev længere oppe i tråden at jeg har haft samme problem med mine ekstrakort og Boxer afhjalp problemet ved at sende koderne ud til kortene igen mens jeg var i telefonen - det ene virkede med det samme mens det andet tog 10 minutter hvor jeg sad og skiftede kanaler efter Boxers anvisning. Mine kort virkede ikke i nogen modtagere så dem der kan får dem til at virke i andre modtagere må nok søge efter en anden løsning. |
|||
Dorthe
Ny bruger Oprettet: 06-Februar-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den eneste grund til jeg ved hvilket et af kortene der er hovedkort er at hovedkortet er det eneste hvor disneykanalerne er på. Og som svar til det ikke er nok
Ders skyld kan jeg kun kan jeg kun svare at det er vel deres skyld at meddele at man kan være nødt til at resætte deres kort ved deres hjælp, og den information har de ikke givet, det til trods for at de ved henvendelse meddeler at de har haft mange problemer med humax, det er dårlig service. |
|||
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er samme type kort om det er et Hovedkort eller Ekstra kort.
Men koderne på kortet kan være forskellige.
Lynge Redigeret af Lytro - 23-Februar-2012 kl. 14:25 |
|||
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|||
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Dorthe
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det skal jeg ikke kunne sige, men vi er 4 med humax i min familie og alle har haft diverse problemer, så ligefrem frikende humax vil jeg ikke.
|
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har i prøvet at kontakte Max Noridc som importerer humax?
|
|||
Dorthe
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, vi har købt den igennem servicevæksteder i Holbæk, og de har ikke været særlig behjælpelig, og jeg har hatfuld ledt efter importøren da dem iholnæk mente at alt skulle gå igennem dem, men tak for inden.
|
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Gert K er fra Max Nordic.
Han er aktiv på et andet forum for software rettelser. Her er hans profil. Så kan du jo sende en PM.
|
|||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der faktisk 2 importører. http://humaxdigital.dk/ |
|||
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, der er kun Max Nordic i dag. |
|||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
||
Siden hvornår.For ca. en måned siden.var jeg i mail kontakt med dem. |
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |