|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() Sendt: 17-Januar-2008 kl. 14:40 |
Lige et lille humoristisk indslag, håber det er i orden:
The Downfall of HD-DVD ![]() Opdatering: Jeg er ikke hverken fortaler for HD DVD eller BLU-RAY, jeg har ikke en afspiller til nogen af formaterne og er bestemt heller ikke nogen stor fan af f.eks. Sony. Målet var bestemt ikke at smide mere brænde på bålet, jeg synes blot den var sjov ![]() Redigeret af pointwood - 17-Januar-2008 kl. 15:38 |
|
Jramskov
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
fed nok. men gammel. er set her før. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Så bålet mellem HD-DVD- og Blu-ray-lejrene skulle lige have et sjat benzin til? |
|
![]() |
|
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Syns det er sjovt folk har travlt med at begrave HD DVD (Støtter begge formater som ses i min sig). Folk glemmer bare at kan de lige ride året ud og stadigvæk sælge mange maskiner i USA så kan de jo være det er dem der overrasker med et par kaniner ved næste CES. Skal jeg vælge side er det HD DVD da jeg hader regioner og firmaer der hell bend ønsker at bibeholde dem. Ved godt jeg køber flest film med DK tekst pga damen, men ryger altså også en del med fra US uden tekst, er nu fedt nogengange at have en film før den får premiere i de danske bio, eller lige efter, så ens vener i misundelse kan vente år før den kommer til udgivelse i EU/DK
|
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Der er linket til filmklippet i en anden tråd... ...men den er nu stadig sjov. Teksterne passer kanon til hvad der sker |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
A propos, er der så nogen, der har set hvor man kan få filmen 'Der
Untergang' på HD-DVD? Jeg fandt kun en mystisk spansk udgivelse, som ikke havde engelske undertekster, men det forklarer måske hvorfor den ikke er til salg ret mange steder? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |