|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() Sendt: 04-Februar-2006 kl. 15:51 |
Hej Aldi har en multimedia pc på tilbud(fra den 08.02.06) Jeg tror at den er fint nok til min søn men kan den klare tunge grafikspil(fra.eks.Americas Army) Har man mulighed for udskiftning af grafikkortet.Jeg kan ikke læse (finde) noget om pci/agp port. Hilsen Circon |
|
![]() |
|
jeppekbh ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Jeg kan ikke forestille mig der ikke er en AGP/PCI port så du kan tilslutte en grafikkort hvilket er nødvendig hvis der skal spilles. Efter min overbevisning er 512 mb ram lige i underkanten, men ellers er det et ok køb hvis det er vigtigt for dig der medfølger software, support osv. Er dette ikke afgørende for dig vil jeg istedet anbefale dig at købe en "samle selv" pc på nettet
|
|
![]() |
|
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
Hvad modsvarer Celeron 3,06 af i Pentium. Har kun brugt Pentium indtil nu. Leif |
|
![]() |
|
uffesteenberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Har også set den og det ser jo ud til man får noget for pengene.. Kan ikke selv hjælpe dig, men hvis du mangler totalt ekspert-svar på PC-området og ikke får svar nok her, så prøv lige www.eksperten.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |