|
Hurtig WIFI |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Maj-2012 kl. 18:13 |
Jeg har en garanteret 50/50 internet forbindelse og når jeg tester hastigheden med kabel er den 90/85 + - et par stykker, men når jeg kører trådløst ligger den lige under 20/20 det er en D-link dir655 router jeg bruger, men findes der en anden router der kan udnytte den store hastighed trådløst eller er det bare begrænset hvor hurtight man kan køre trådløst ?
|
|
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
|
![]() |
|
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme router og kører 40 mbit uden problemer. Dit problem er ikke routeren, men et andet.
Problemet kunne være netkortet i pc'en. Kører du n-draft? |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Det er en kombination af hvor mange støjkilder som er i nærheden af dig, det kan være maskinelt udstyr eller andre ting i samme frekvens. Det kan også være alle dine naboers trådløse netværk som forstyrer.
Til slut kan det være hvis du har mange enheder på, eller hvis en af enhederne kører ting som torrent trafik. Redigeret af Cyberguyen - 11-Maj-2012 kl. 19:23 |
|
![]() |
|
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
|
|
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
|
![]() |
|
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
Helt præcis hedder det 802.11n, som er en standard for trådløs overførsel. Køb evt. et nyt netkort der understøtter denne standard og du burde opnå højere hastighed.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Hvis det viser sig at du HAR et n-netkort og din router er sat op til n trådløst kan det være noget så simpelt som at skifte krypteringsalgoritme fra TKIP til AES. TKIP trækker dit netværk til teoretisk 54 mbps og i praksis omkring 20 mbps.
BS |
|
![]() |
|
|
|
Panasonic TX-P50G30Y
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Dit netkort supportere kun op til G hastighed (54mbit) Du skal sørge for det supportere a/b/g/n for hastigheder op til 300 mbit (teoretisk) Se evt de kort der nævnes som relaterede produkter i dit eget link.
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Du kan ikke skifte dit interne netværkskort. Du skal deaktivere det, og så benytte en USB netværksadapter i stedet. Nedenstående fra ASUS kan anbefales! Den er netop blevet testvinder i Alt om Data:
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Fik lige tjekket dit link. Det ser ud til at du godt kan skifte dit netværkskort.
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Har lige haft maskinen åbnet og pillet kortet ud, så nu kører jeg på jegt efter et nyt
|
|
Panasonic TX-P50G30Y
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Husk at det skal være dual band hvis du vil have maksimal hastighed, n findes også uden hvor hastigheden er lavere, jeg mener den teoretisk er 150Mbit uden og 300Mbit med dual band.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |