|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
videoguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() Sendt: 17-Juli-2007 kl. 14:40 |
Er der picture in picture funktion i Panasonic 42/50PX700? Jeg synes det ville være smart, hvis man kunne se billedet fra recorderen i hjørnet af skærmen (når man f.eks. "spoler") mens man ser et program på den fulde skærm. (har ikke kunnet finde detaljerede specifikationer på Panasonics site) Jan Redigeret af videoguy - 17-Juli-2007 kl. 14:48 |
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
Uden at vide det med sikkerhed tror jeg ikke der er PIP i PX700. Der er 2 tunere, men det er en digital og en analog tuner. PIP kræver 2 tunere, men de er normalt, så vidt jeg ved, begge af samme type (enten digitale eller analoge)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Da forgængeren PV/PX600 har PIP, PAP og PAT vil jeg da tro at den nye har ligeså
![]() |
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
my bad. Det står jo lige her: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=384550
Under TV-tuner.
Dog kun 42" versionen. Men 50" versionen er ikke at finde på hifipriser, og jeg går ud fra de har samme tuner specs. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det vil jeg da også tro. Jeg vil lige tilføje at PIP/PAP funktionen desværre kun gælder for tilslutninger i scart. Ved ikke om det er ændret på PX/PV700. Videoguy! det betyder bare at du skal forbinde recorder med både HDMI og SCART. Skulle efter sigende give flere styringsmæssige fordele mellem apparaterne. Redigeret af Kampus - 17-Juli-2007 kl. 18:50 |
|
![]() |
|
videoguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
ok - tak for svar.
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |