recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hva gør jeg forkert?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHva gør jeg forkert?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2004
Sted: Hedensted
Status: Offline
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Emne: Hva gør jeg forkert?
    Sendt: 06-December-2009 kl. 11:17
Synology 107+ til PS3!
Kan godt finde min synology på PS3'   men den viser kun 3 tomme biblioteker?  De' biblioteker jeg har på synologyen vises ikke??
Har også prøvet med PS3 mediaserver installeret på PC'  !  der virker det fint nok?
Det er bare træls, hvis jeg skal have PC' tændt hele tiden , det er jo noget nemmere med at syno'n står tændt hele tidenEmbarrassed
Til top
renenielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2009 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af blaller blaller skrev:

Synology 107+ til PS3!Kan godt finde min synology på PS3'   men den viser kun 3 tomme biblioteker?  De' biblioteker jeg har på synologyen vises ikke??Har også prøvet med PS3 mediaserver installeret på PC'  !  der virker det fint nok?Det er bare træls, hvis jeg skal have PC' tændt hele tiden , det er jo noget nemmere med at syno'n står tændt hele tidenEmbarrassed

Bruger du de dertil Indrettede foldere.. - dem, som bliver set af PS3, er kun de 3, som Synology indretter fra starten, alle de andre bliver ikke shared.
LG 55LA860W (DIGI-TV)
Sony BDP-S580
Sony STR-DH520
Humax iCord Mini (HD+/Fransat)
Apple TV3 (Rental)
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2004
Sted: Hedensted
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2009 kl. 13:04
har oprettet nogle foldere på syno'n   ( musik-billeder-dokumenter- diverse ) alle med under foldere??
Har lige prøvet, at flytte nogle løse (flac) filer direkte op i folderen Musik!!  det hjalp ikke?

Redigeret af blaller - 06-December-2009 kl. 13:19
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu