For det første: Der findes ikke noget, og kommer ikke noget, "Otto's TV". Jeg er en del af et TV-projekt, men det er ikke _mit_ projekt. Bare for lige at få dét på det rene.
For det andet: Ja, der kommer et tv, eller rettere, et koncept - men af forskellige årsager kan jeg ikke uddybe så meget endnu.
Dét tv vi får i butikken om kort tid, er et Zepto/Viewnet tv, der kort fortalt er restlageret af halvfabrikata som producenten Viewnet har til overs efter Zepto's konkurs. De har en aftale i stand om at producere Zepto tv så længe disse komponenter er til overs. TV'ene er imidlertid hverken identiske med de tidligere Zepto modeller (da der er videreudviklet på chassis'et i mellemtiden), eller identiske med "mit/vores" tv - som jeg altså p.t. ikke kan udtale mig nærmere om, af kontraktlige hensyn. Når det er sagt, så er der afgjort nogle ting i dette chassis, som bliver "genbrugt" i "vores" tv, så ja - en forsmag kan man vel godt kalde det. Og iøvrigt i sin egen ret et glimrende tv, hvis ikke jeg mente dét, så ville det ikke få plads i Tape Connection mk II!
Dét jeg kan sige om "vores" tv-koncept, er at projektet har udviklet og ændret sig en del siden idéen blev født sidste år. Dét der blev vist dengang, var et "proof of concept", og det der kommer ud af det, er som sagt i højere grad en løbende udvikling af et koncept, end det er én færdig model. Nærmere information følger, når det er klar til offentliggørelse, så beklager at det er et uld-i-mund svar.