|
Hvad dælen er den her af? |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg får den også på min Samsung S4
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Zuppe
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg får den også på Sony Xperia z3
|
|
wizdk79
Super bruger Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at slettet jeres browser historik.
|
|
Ras_K
Bruger Oprettet: 01-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg får den fortsat efter at have slettet browserhistorik i chrome. Dvs. den har skiftet adresse fra
freebestapps.pw/* til gameandapp.pw/*
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så reelt er vejen frem at sætte ****er til? |
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan også huske, at min Sony Xperia Z3 gjorde det, men måske et halvt år siden. Jeg kunne bare ikke huske hvor det skete. Så tjekkede lige sitet ud i går aftes, nu med min Sony Xperia Z5, og den gør det også. Så nu ved jeg, hvor det skete dengang. Og så en update, ville lige tjekke igen her til morgen, nu kommer der ikke fejlmeddelelser. Redigeret af JeTex - 12-Juni-2016 kl. 11:13 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme her. Rimelig irriterende må man sige. Men det er nok bare ulempen ved at have plastret sine sider til med reklamer som man ikke har kontrol over indholdet på.
|
|
HomeTheater
Super bruger Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fået den 3x nu, på min Huawei-nexus 6p
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg gik ind på www.recordere.dk på min Note 5, 3-4 sekunder efter at have loadet site, fik jeg også beskeden. Så ja, det sker tilsyneladende først efter load af sider, skod
|
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg får den også. Det er virkeligt dårligt at Recordere ikke får løst det problem. Det gør siden ubrugelig på mobile enheder.
Jeg må prøve at installere en ****er på min telefon og se om det hjælper.
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Den er meget periodisk og rammer kun Android mobiler. Men vi har gjort meget herfra for at den ikke kommer. Men vi har brug for jeres input til:
Skifter den adresse/url? - Vi har registreret:
Enhver hjælp vil være fint. Det handler om at udrydde den slags scammere fra nettet. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kære alle.
Vi har indsendt en klage til Google --- Hello, Thanks for sending feedback about an ad that violates AdWords policies. Although we won't be able to respond to your feedback personally, we'll make sure it reaches the appropriate team and, if necessary, take the appropriate action. Have any other AdWords related feedback or questions? We're constantly working to make our product better, and your opinions and suggestions help us do so. Please visit the feedback page on our Help Center or send us your question by clicking the 'Contact Us' link at the top of the AdWords Help Center. Sincerely, The Google AdWords Team |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |