recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad dælen er den her af?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad dælen er den her af?

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2016 kl. 02:21
jeg får den også på min Samsung S4
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2016 kl. 08:30
Jeg får den også på Sony Xperia z3
Til top
wizdk79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wizdk79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2016 kl. 09:40
Prøv at slettet jeres browser historik.
Til top
Ras_K Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ras_K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2016 kl. 11:50
Jeg får den fortsat efter at have slettet browserhistorik i chrome. Dvs. den har skiftet adresse fra 
freebestapps.pw/* til gameandapp.pw/*
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2016 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Vi kigger på det. Det lader til at komme fra en af Googles reklamer.

  /Lars


Så reelt er vejen frem at sætte ****er til?
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2016 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af Zuppe Zuppe skrev:

Jeg får den også på Sony Xperia z3

Jeg kan også huske, at min Sony Xperia Z3 gjorde det, men måske et halvt år siden. Jeg kunne bare ikke huske hvor det skete.
Så tjekkede lige sitet ud i går aftes, nu med min Sony Xperia Z5, og den gør det også. Så nu ved jeg, hvor det skete dengang.
Og så en update, ville lige tjekke igen her til morgen, nu kommer der ikke fejlmeddelelser.

Redigeret af JeTex - 12-Juni-2016 kl. 11:13
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2016 kl. 11:26
Samme her. Rimelig irriterende må man sige. Men det er nok bare ulempen ved at have plastret sine sider til med reklamer som man ikke har kontrol over indholdet på.
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2016 kl. 19:22
Jeg har fået den 3x nu, på min Huawei-nexus 6p
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2016 kl. 00:03
Jeg gik ind på www.recordere.dk på min Note 5, 3-4 sekunder efter at have loadet site, fik jeg også beskeden. Så ja, det sker tilsyneladende først efter load af sider, skod
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2016 kl. 10:40
Jeg får den også. Det er virkeligt dårligt at Recordere ikke får løst det problem. Det gør siden ubrugelig på mobile enheder.

Jeg må prøve at installere en ****er på min telefon og se om det hjælper.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2016 kl. 10:52
Hej Alle

Den er meget periodisk og rammer kun Android mobiler.

Men vi har gjort meget herfra for at den ikke kommer.

Men vi har brug for jeres input til:
  • Kommer den fortsat - fra nu og frem?
  • Også efter at browserens cache er ryddet?

Skifter den adresse/url? - Vi har registreret:

  • freebestapps.pw
  • gameandapp.pw
  • gpfree0002.pw

Enhver hjælp vil være fint. Det handler om at udrydde den slags scammere fra nettet.


  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2016 kl. 12:59
Kære alle.

Vi har indsendt en klage til Google

---

Hello,

Thanks for sending feedback about an ad that violates AdWords policies. Although we won't be able to respond to your feedback personally, we'll make sure it reaches the appropriate team and, if necessary, take the appropriate action.

Have any other AdWords related feedback or questions?

We're constantly working to make our product better, and your opinions and suggestions help us do so. Please visit the feedback page on our Help Center or send us your question by clicking the 'Contact Us' link at the top of the AdWords Help Center.

Sincerely,

The Google AdWords Team

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu