|
Hvad dælen er den her af? |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | |||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Undskyld. Nu ejer vi ikke google, og selvom vi gør hvad vi kan, så kan vi desværre ikke ændre Googles processer. Og det er specifik på android mobile enheder problemet er. |
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så køb da Google, og få det løst. Hvor svært kan det være
|
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
God idé Kim :-) - Vi crowdfunder købet. Lægger du den første mia.
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan vel snigkøbes til en lav pris ligesom Dong
|
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Føler jeg allerede har betalt en milliard til Google |
|||
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja med alle de informationer de har solgt om dig, så har du sq nok ret :)
|
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har ikke altid ret, men tager aldrig fejl
|
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg får stadig den google advarsel. Faktisk kom den mens jeg skrev dette indlæg. Fanen på Android telefon skifter adresse, og advarslen kommer.
Er sket 6-7 gange de sidste 3 dage. |
|||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ikke fået den på min Samsung android siden,at jeg skrev her på tråden. Så det er efterhånden et stykke tid siden.
|
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
HomeTheater
Super bruger Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så er den gal igen, jeg kan næsten ikke læse siden, den popper op konstant med det lort 💩
|
|||
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Æv. Der er mange danske hjemmesider der er plaget af dem for tiden. Aller havde den forleden dag også. Men de må have skiftet side. Kan I se hvilken URL det drejer sig om nu, altså hvor den lander? Sidst var det disse tre: freebestapps.pw gameandapp.pw gpfree0002.pw /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har som tidligere nævnt, overhovedet ikke været generet af det omtalte, på min android mobilos og tablet.
Ved ikke om det kan skyldes, at jeg ikke bruger Chrome. Bruger isf. Dolphin (i privat tilstand) på mine android enheder. Kører smooth og hurtigt og uden probs. |
|||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |