recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad dælen er den her af?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad dælen er den her af?

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 07:14
Jeg bruger "altid" Chrome, men hvorfor og hvordan den anden browser, Samsungs browser,havde fået fat i genvejen via Google, aner jeg ikke, hvilket også er ligegyldigt.
Pointen handler derimod om, at man skal lægge mærke til selve stien, for hvis den er inficeret, så får man problemet hver gang.
Browswtvalget er tilsyneladende også ligegyldigt. Derimod kan stien være et problem. Så tjek den hvis problemet opstår.

Redigeret af bentpetersson - 13-Juli-2016 kl. 07:18
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 07:34
Oprindeligt skrevet af askernedefragrillen askernedefragrillen skrev:

Jeg får den fra vpepbxawvz.xyz

Pænt frustrerende. Det er hver gang jeg æåbner recordere.dk fra min Android.


Må vi se en kopi af genvejsstien som benyttes, når du hver gang går ind på recordere.dk.

Du skal ændre den valgte sti for at undgå problemet
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Oprindeligt skrevet af askernedefragrillen askernedefragrillen skrev:

Jeg får den fra vpepbxawvz.xyz

Pænt frustrerende. Det er hver gang jeg æåbner recordere.dk fra min Android.


Må vi se en kopi af genvejsstien som benyttes, når du hver gang går ind på recordere.dk.

Du skal ændre den valgte sti for at undgå problemet

Jeg skriver recordere.dk direkte i adresselinjen og får altså http://recordere.dk


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 13:32
Tak. Det ser jo uskyldigt ud. Jeg trykkede på dit link med http adressen - det der kom som Email besked til mig fra recordere.dk - for at se hvad der så sker. Et sekund senere dukkede problemet også op på min smartphone med virusmeddelelsen.

Redigeret af bentpetersson - 13-Juli-2016 kl. 13:36
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Tak. Det ser jo uskyldigt ud. Jeg trykkede på dit link med http adressen - det der kom som Email besked til mig fra recordere.dk - for at se hvad der så sker. Et sekund senere dukkede problemet også op på min smartphone med virusmeddelelsen.

Ja så tydeligvis har din telefon også problemet som jeg kan forstå folk tror stammer fra Adwords annoncer. 

Det bliver i hvert fald ikke mere uskyldigt end at indtaste adressen direkte i browseren. 
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 13:46
Jeg prøvede efterfølgende at skrive recordere.dk ind i adresselinjen først på Chrome. Her poppede den IKKE op. Efterfølgende gjorde jeg det samme på Samsung browseren. Så kom den.
Så gik jeg ind i samme browsers indstillinger og sagde fra overfor popmedelelser. Så kom den ikke længere frem.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 15:31
Godt man ikke har det bøvl! (Bruge ikke Android!).

M.v.h.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 16:09
Det lader til at være et Samsung problem.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 17:10
Ja, intet tyder på et androidproblem. Jeg mærker intet på min Samsung tab S, der jo bare er en forstørret mobil. Ligesom jeg nemt kan koble problemet fra på min Samsungmobil

Det er i øvrigt prisværdigt, når folk herinde hjælper med problemløsningen.

Jeg mener dog, at forsøgene hidtil har vist, at problemet klæber sig til adressen recordere.dk men at det kun rammer visse browsere og kun browsere, hvor der tillades popupwindows.

Redigeret af bentpetersson - 13-Juli-2016 kl. 17:10
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2016 kl. 12:30
Det er ikke kun recordere.

lokalavisen.dk er også ramt.
Lokalavisen griber det anderledes an end Recordere. På deres Facebookside sletter de indlæg om det, og blokerer dem, der skriver om problemet.
Venlig hilsen
KB
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2016 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Ja, intet tyder på et androidproblem. Jeg mærker intet på min Samsung tab S, der jo bare er en forstørret mobil. Ligesom jeg nemt kan koble problemet fra på min Samsungmobil

Det er i øvrigt prisværdigt, når folk herinde hjælper med problemløsningen.

Jeg mener dog, at forsøgene hidtil har vist, at problemet klæber sig til adressen recordere.dk men at det kun rammer visse browsere og kun browsere, hvor der tillades popupwindows.

seoghoer.dk er også ramt. De sites der har google Adsense er ramt.

Det som er skuffende, og det er nok der fokus burde ligge, er hvor ligeglad Google er med det her. 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2016 kl. 13:33
Det er jo så ikke udelukkende et Adsense problem, men også relateret til specifikke browsere og Android. Så der er andre end Google som har et problem.

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu