|
Hvad dælen er den her af? |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | ||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger "altid" Chrome, men hvorfor og hvordan den anden browser, Samsungs browser,havde fået fat i genvejen via Google, aner jeg ikke, hvilket også er ligegyldigt.
Pointen handler derimod om, at man skal lægge mærke til selve stien, for hvis den er inficeret, så får man problemet hver gang. Browswtvalget er tilsyneladende også ligegyldigt. Derimod kan stien være et problem. Så tjek den hvis problemet opstår. Redigeret af bentpetersson - 13-Juli-2016 kl. 07:18 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Må vi se en kopi af genvejsstien som benyttes, når du hver gang går ind på recordere.dk. Du skal ændre den valgte sti for at undgå problemet |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
askernedefragrillen
Bruger Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skriver recordere.dk direkte i adresselinjen og får altså http://recordere.dk |
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak. Det ser jo uskyldigt ud. Jeg trykkede på dit link med http adressen - det der kom som Email besked til mig fra recordere.dk - for at se hvad der så sker. Et sekund senere dukkede problemet også op på min smartphone med virusmeddelelsen.
Redigeret af bentpetersson - 13-Juli-2016 kl. 13:36 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
askernedefragrillen
Bruger Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja så tydeligvis har din telefon også problemet som jeg kan forstå folk tror stammer fra Adwords annoncer. Det bliver i hvert fald ikke mere uskyldigt end at indtaste adressen direkte i browseren.
|
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg prøvede efterfølgende at skrive recordere.dk ind i adresselinjen først på Chrome. Her poppede den IKKE op. Efterfølgende gjorde jeg det samme på Samsung browseren. Så kom den.
Så gik jeg ind i samme browsers indstillinger og sagde fra overfor popmedelelser. Så kom den ikke længere frem. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt man ikke har det bøvl! (Bruge ikke Android!).
M.v.h. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lader til at være et Samsung problem.....
Klaus |
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, intet tyder på et androidproblem. Jeg mærker intet på min Samsung tab S, der jo bare er en forstørret mobil. Ligesom jeg nemt kan koble problemet fra på min Samsungmobil
Det er i øvrigt prisværdigt, når folk herinde hjælper med problemløsningen. Jeg mener dog, at forsøgene hidtil har vist, at problemet klæber sig til adressen recordere.dk men at det kun rammer visse browsere og kun browsere, hvor der tillades popupwindows. Redigeret af bentpetersson - 13-Juli-2016 kl. 17:10 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke kun recordere.
lokalavisen.dk er også ramt. Lokalavisen griber det anderledes an end Recordere. På deres Facebookside sletter de indlæg om det, og blokerer dem, der skriver om problemet. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
seoghoer.dk er også ramt. De sites der har google Adsense er ramt. Det som er skuffende, og det er nok der fokus burde ligge, er hvor ligeglad Google er med det her.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jo så ikke udelukkende et Adsense problem, men også relateret til specifikke browsere og Android. Så der er andre end Google som har et problem.
M.v.h. |
||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |