|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lunde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2006 Status: Offline Point: 226 |
![]() Sendt: 24-Januar-2009 kl. 19:08 |
Hej,
Jeg er ret ny i det er BD miljø, har købt en stak film, men endnu ikke en afspiller :-) Kan se at nogle BD film har dette BD live, mens andre ikke har det? Hvad man det bruges til? Hvad går det ud på?? Som i kan aflæse ud fra min spøgsmål, så aner jeg ikke en dyt om det :-) |
|
![]() |
|
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
Det er en måde at få mere ekstramateriale tilgængeligt via internettet. Via skiven opretter din maskine forbindelse til et bestemt sted hvor de med tiden kan indsætte nyt materiale du kan se.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Et eksempel er på 'Ironman' hvor man med BD Live kan downloade en interaktiv quiz der handler om filmen.
Kræver selvf. at din afspiller understøtter BD Live. Redigeret af Pallec - 24-Januar-2009 kl. 19:15 |
|
![]() |
|
lunde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2006 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
Tak for svarene :-)
Jeg skal snart have min en Sony 350 maskine, understøtter den det BD live? Er det ikke også noget med at man kan hente og gemme det BD live data? Er der andet i det BD live, ind ekstra materiale til en film, ud over det der evt. er med på skiven? |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Du kan læse lidt om BD-LIVE her. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=43891& KW=BD%2DLIVE Der er også lidt film som har det. Og film fra paramount, sony og universal har det på næsten alle de nye der er kommet. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |