|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
banielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Status: Offline Point: 227 |
![]() Sendt: 02-Februar-2009 kl. 12:12 |
Hej Xperter Jeg har en nevø, som skal til at have indrette lidt surround på hans værelse (ca. 15 m^2) Han har en Harman Kardon AVR335 reciver og det han gerne vil have nu er den bedst mulige surround opstilling (gerne incl. sub) til ca. 6000-7000 kr. Hvad har i af gode forslag som er bedst til prisen? Takker på forhånd! |
|
![]() |
|
banielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Ingen gode forslag?
![]() |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Prøv og kig på enten KEF 2005.2 eller modellen over KEF 3005. Har selv haft KEF 3005, og det spiller simpelt hen røven ud af bukserne. Begge sæt kan fås på denne hjemmeside csmusiksysteme.de, hvor jeg i sin tid selv købte mit.
|
|
|
|
![]() |
|
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
Hos flatscreencenter har de dette ELAC sæt http://www.flatscreencenter.se/page/products/fullProductInfo .php?id=2999 Det er godt nok billigt! Det fås dog kun i sølv og er 2.5k over dit budget, jeg vil dog mene at det spiller r.... ud af bukserne på langt dyrere setups... Men ELAC ht er også meget anerkendt, prøv bare at søg i dette forum |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Ja HQjbens forslag kunne bestemt også være et godt alternativ, hvis din nevø gerne vil have store højtalere. Men hvis han gerne vil have sattelitter, så bør du helt klart kigge på Kefferne.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved du evt. hvor man kan købe KEF 2005.2?
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Som tidligere skrevet, så kig hos csmusiksysteme.de ![]() Link til KEF 2005.2 |
|
|
|
![]() |
|
LiquiDelta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Hedder modellen ikke 2005.3 nu?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |