|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
NIKKO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Status: Offline Point: 172 |
![]() Sendt: 10-August-2007 kl. 23:51 |
|
Jeg vil have det bedste Panasonic kan byde på linge nu i plasma. Prisen er ikke så afgørende. Jeg har været lige ved at købe for et års tid siden - men udskød det. Er det det bedste Panasonic plasma tv pt? - men kontrasten er jo kun 5000:1 ?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40608 |
![]() |
|
PX70 og PV70 modellerne har 10000:1. Opløsning på1024x720. PZ700 modellerne er Full HD. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
|
Hej NIKKO , ja PZ700 er FULL HD , mht kontrasten så er det da fint nok , det siger egentligt ikke så meget... MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad ville du anbefale? Skal bruge det til alm. TV samt DVD-afspildning. Jeg har lige læst et review af 42PZ700B på TrusteReview, hvor denne model får topkarakteren 10 for billedkvalitet. Link:
Redigeret af NIKKO - 11-August-2007 kl. 00:06 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9458 |
![]() |
|
Den nye kommende Z model (Z750) har vist også kontrast på 10000:1
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40608 |
![]() |
|
Jeg ville gå efter en PX eller PV, HD visning på dem er helt i top, der vil ikke bemærkes forskel, medmindre, at man er meget tæt på skærmen. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
OK - jeg har nemlig også læst en suveræn god anmeldelse af Panasonic Viera TH-42PV71F på Areadvd - link her. (Hardware - >TVs und Flachbildschirme - Panasonic) - men jeg vil sikker også overveje den nye Z-model. Nu har jeg ventet så længe, så jeg vil lige se lidt flere anmeldelser, inden jeg beslutter mig, for nu har jeg jo ventet så længe, så vil jeg også have gjort det rigtigt.
Redigeret af NIKKO - 11-August-2007 kl. 00:44 |
||
![]() |
||
![]() |
|
OK - tak for oplysningen - det lyder spændende. Hvornår mon vil denne Z750 være på gaden? |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Kontrast-opgivelserne er oftest ren markedsføring. Det kan godt lyde som en voldsom forskel at kontrasten er den halve, men i praksis er det ikke voldsomt væsentligt, det vigtigste er at kontrasten er god _nok_, og ikke mindst at shadow detail er i orden (dvs. at der er god detaljering i det mørke). Derudover, så siger enhver anmeldelse lige så meget om anmelderen som om tv'et der anmeldes. What Hifi har givet max-karakter til _utallige_ tv, det betyder langtfra at de er ens... Så det egentlige svar er vel egentlig, at bare fordi en anmeldelse giver top-karakter for billedkvaliteten, så betyder det ikke at billedet er perfekt. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan du da have ret i - men det er også derfor jeg gerne vil se _flere_ anmeldelser af det samme tv. Hvis disse _flere_ anmeldelser peger i samme retning - ja da vil det desuden være min "live-oplevelse" af TV, der endelig vil afgøre, om jeg køber eller ej. Redigeret af NIKKO - 11-August-2007 kl. 12:23 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |