recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er den værd? JBL Array
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er den værd? JBL Array

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sauersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-November-2019
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sauersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad er den værd? JBL Array
    Sendt: 03-November-2019 kl. 22:18
Hej med jer. 

Jeg har i en hushandel overtaget et anlæg hvor der bla var en JBL Array 1500 sub med.
Nu går jeg så og funderer på om jeg virkelig har brug for en sub der kan jævne huset med jorden!

Jeg ved ikke præcist hvor gammel den er, men den er minimalt brugt. 

men spørgsmålet er om man kan få en rimelig pris for den der giver mulighed for at investere noget mindre som måske til gengæld er af lidt højere kvalitet. 

Hvad siger i? 

Mvh
Chr. 

Redigeret af Sauersen - 03-November-2019 kl. 22:19
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2019 kl. 22:44
Jeg har købt det forkerte hus, kan jeg læse.

Du kan nok godt sælge den. Måske endda foromkring 10k.
Men jeg tvivler på du kan købe noget af højere kvalitet for de penge du får ind på den. Super fed subwoofer. Men langt mere end de fleste "almindelige" mennesker har brug for.
Hvor I landet har du købt hus? 
Mvh. l'Blundt
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2019 kl. 08:32
Jeg har haft fornøjelsen af at besøge en der i sin 20 m2 stue havde 2 stk af den sub. De var korrekt indtillet og det lød absolut fænomenalt. Bassen var helt vil, men samtidig følte man ikke at den på nogen måde var dominerende. Bassen kunne ligeså meget mærkes, som høres.

Hvis du kun kan få 10k for den og vil bruge dem på en anden sub, så lad være med at sælg.

Rettelse: det var synthesisserien jeg havde fornøjelsen af at høre

Redigeret af slumbert - 06-November-2019 kl. 07:49
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
eag1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2009
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eag1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2019 kl. 21:10
hej. Er du blevet klogere på om du vil sælge den. Og hvilken pris. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu