|
Hvad er den værd? JBL Array |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sauersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-November-2019 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2019 kl. 22:18 |
Hej med jer.
Jeg har i en hushandel overtaget et anlæg hvor der bla var en JBL Array 1500 sub med. Nu går jeg så og funderer på om jeg virkelig har brug for en sub der kan jævne huset med jorden! Jeg ved ikke præcist hvor gammel den er, men den er minimalt brugt. Jeg kan se at nyprisen var 38K http://www.htp.dk/media/file/Prisliste_JBL%20Synthesis_DK.pdf og den ser sådan ud: https://www.ukaudiomart.com/details/649298365-jbl-array-1500-subwoofer/images/1319746/ men spørgsmålet er om man kan få en rimelig pris for den der giver mulighed for at investere noget mindre som måske til gengæld er af lidt højere kvalitet. Hvad siger i? Mvh Chr. Redigeret af Sauersen - 03-November-2019 kl. 22:19 |
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har købt det forkerte hus, kan jeg læse.
Du kan nok godt sælge den. Måske endda foromkring 10k. Men jeg tvivler på du kan købe noget af højere kvalitet for de penge du får ind på den. Super fed subwoofer. Men langt mere end de fleste "almindelige" mennesker har brug for. Hvor I landet har du købt hus?
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Jeg har haft fornøjelsen af at besøge en der i sin 20 m2 stue havde 2 stk af den sub. De var korrekt indtillet og det lød absolut fænomenalt. Bassen var helt vil, men samtidig følte man ikke at den på nogen måde var dominerende. Bassen kunne ligeså meget mærkes, som høres.
Hvis du kun kan få 10k for den og vil bruge dem på en anden sub, så lad være med at sælg. Rettelse: det var synthesisserien jeg havde fornøjelsen af at høre
Redigeret af slumbert - 06-November-2019 kl. 07:49 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
eag1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2009 Status: Offline Point: 64 |
hej. Er du blevet klogere på om du vil sælge den. Og hvilken pris.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |