recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er der sket med Googles søgefunktion?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er der sket med Googles søgefunktion?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10571
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad er der sket med Googles søgefunktion?
    Sendt: 03-November-2015 kl. 12:08
Jeg har Google avanceret søgning som startside i mine browsere (IE 11 og Mozilla Firefox). Når jeg taster søgeord ind, går der i bedste fald 1 minut før der dukker hits op, i værste fald kommer der en fejlmeddelelse. Hvis der dukker hits op, og jeg klikker på et af dem, gentager proceduren sig.
Mine favoritsider og undersider til dem dukker op omgående  når jeg klikker på dem.
Det har stået på de seneste tre dage og er det samme på alle mine computere (Windows 10 Pro, 32 bit)
Er der andre herinde der har oplevet samme irriterende fænomen?

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 12:14

Der er øjeblikkelkg respons når der søges via Chrome, så det er ikke et problem hos Google.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 12:14
Ingen problemer med Safari/google. Det tar stadigvæk millisek at søge
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Det har stået på de seneste tre dage og er det samme på alle mine computere (Windows 10 Pro, 32 bit)
Mon ikke du har fået et eller andet sat op/slået til, som "spreder" sig via din browser/Stifinder opsætning (samme "konto")

Mvh. JørgenT
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Mon ikke du har fået et eller andet sat op/slået til, som "spreder" sig via din browser/Stifinder opsætning (samme "konto")

Mvh. JørgenT

Det kunne tænkes, men jeg er på bar bund og ved ikke hvor jeg skal lede. Det er måske noget med Windows 10 - jeg har i hvert fald aldrig haft et lignende problem med Windows 7.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 12:25
Du kan starte Firefox op i fejlsikret tilstand (uden add-ins) og se om det stadig er et problem. Du kan installere alternative browsere og se om det er et problem i dem.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 12:25
- gælder det kun computere med Windows 10 eller også andre devices som telefoner og tablets?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

- gælder det kun computere med Windows 10 eller også andre devices som telefoner og tablets?

Ingen problemer med min Windows Phone og heller ikke med min tablet (Windows 10 Home), så jeg må se om jeg kan Google mig frem til en løsning på min tablet.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 12:45
- og de er på samme netværk som computerne når de tilgår Google? (så har du udelukket en stor del af kæden)
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 12:46
Prøv også noget så simpelt, som at genstarte de involverede enheder - routere, switches, computere osv.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 15:50

- og de er på samme netværk som computerne når de tilgår Google? (så har du udelukket en stor del af kæden)

Ja.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 15:51

Prøv også noget så simpelt, som at genstarte de involverede enheder - routere, switches, computere osv.

Er prøvet uden held.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu