|
Hvad er der sket med Googles søgefunktion? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10571 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2015 kl. 12:08 |
|
Jeg har Google avanceret søgning som startside i mine browsere (IE 11 og Mozilla Firefox). Når jeg taster søgeord ind, går der i bedste fald 1 minut før der dukker hits op, i værste fald kommer der en fejlmeddelelse. Hvis der dukker hits op, og jeg klikker på et af dem, gentager proceduren sig.
Mine favoritsider og undersider til dem dukker op omgående når jeg klikker på dem.
Det har stået på de seneste tre dage og er det samme på alle mine computere (Windows 10 Pro, 32 bit)
Er der andre herinde der har oplevet samme irriterende fænomen?
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er øjeblikkelkg respons når der søges via Chrome, så det er ikke et problem hos Google. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ingen problemer med Safari/google. Det tar stadigvæk millisek at søge
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
|
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10571 |
|
Det kunne tænkes, men jeg er på bar bund og ved ikke hvor jeg skal lede. Det er måske noget med Windows 10 - jeg har i hvert fald aldrig haft et lignende problem med Windows 7.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Du kan starte Firefox op i fejlsikret tilstand (uden add-ins) og se om det stadig er et problem. Du kan installere alternative browsere og se om det er et problem i dem.
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
- gælder det kun computere med Windows 10 eller også andre devices som telefoner og tablets?
|
||
![]() |
||
|
Ingen problemer med min Windows Phone og heller ikke med min tablet (Windows 10 Home), så jeg må se om jeg kan Google mig frem til en løsning på min tablet.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
|
- og de er på samme netværk som computerne når de tilgår Google? (så har du udelukket en stor del af kæden)
|
||
![]() |
||
|
Prøv også noget så simpelt, som at genstarte de involverede enheder - routere, switches, computere osv.
|
||
![]() |
||
|
Ja.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
|
Er prøvet uden held.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |