recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er der sket med Googles søgefunktion?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er der sket med Googles søgefunktion?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 16:22
Vi oplever det også i øjeblikket på Windows 7 med ie9-11.
Resultater mens man skriver kommer ikke altid frem og kan kræve en genstart af browseren før det virker igen.

Vi er ikke kommet så meget videre på arbejde med det endnu men enten er den en nylig opdatering eller også har Google et problem med deres Ajax kald og memory forbrug, overflow eller lign.
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-November-2008
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 16:25
Jeg fandt lige dette
https://productforums.google.com/forum/m/#!topic/websearch/S0V3xNkjFEI
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10510
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 20:56
[QUOTE=fiskerendk]Jeg fandt lige dette
https://productforums.google.com/forum/m/#!topic/websearch/S0V3xNkjFEI[/QUOTE]

Jeg kan se at der er mange andre der har problemet, men desværre ingen permanent løsning.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Cyberguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 21:52
Når der nu snakkes Google bliver i så også konstant blokeret af at skulle bekræfte nogle personlige forhold?
Jeg er tæt ved at skifte til Bing og gør det nogen gange for overhovedet at komme videre Det virker lidt som en browser der er inficeret men jeg er desværre ret sikker på det ikke er tilfældet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 22:12
Lyder mærkeligt! Jeg har forlængst slået alt fra i den opsætning der tilgåes via pilen oppe i højre hjørne på reklame banneret øverst på dette site.
Til top
Cyberguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 22:23
Det skifter mellem disse to muligheder. Med den første kan man slet ikke bruge browseren. Jeg har Gmail mm., men er ikke logget ind, så forstår ikke meningen med det. Da jeg sletter mine cookies ofte, vil problemet formentlig genopstå. Kommer både i Crome og IE11 :-( Det er meget tæt på jeg skal have fundet mig en ny søgemaskine desværre.

Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 06:52
Jeg har valgt, at droppe Google så meget som det er muligt, da deres produkter er blevet så irriterende at anvende, da der hele tiden er ting som ikke er, som de burde være.  
Google er imo simpelthen blevet for stort og for omfangsrigt. Bl.a. på grund af alle de forskellige apps o.lign. der hele tiden "tjekker" efter, om der skal oprettes forbindelse mellem deres ting.
Bruger venligheden og det frie valg til at installere og ikke installere apps er simpelthen gået fløjten. Deres succes er imo blevet en hæmsko.  

På min pc er IE11 betydeligt hurtigere og fungerer bedre end Chrome. 
På mobilos og tablet har jeg valgt alternative browsere, da der gang på gang dukker irriterende ting op. Bl.a. søgning, som jævnt er blevet sløvere med tiden.
(Har tømt den utroligt voksende cache med jævne mellemrum, men lige fedt hjælper det)

På mine android enheder har jeg deaktiveret alle deres påtvungne apps, som jeg aldrig kommer til at anvende. (15 stk.) 
Hvorfor kan disse ikke bare afinstalleres ?
Det er skisme træls, den måde tingene har udviklet sig på.     

Redigeret af Roland - 04-November-2015 kl. 06:58
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu