|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||||
..
Redigeret af Patriarken - 01-Februar-2008 kl. 14:11 |
|||||
![]() |
|||||
voetmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
||||
Jeg takker for alle indslag
![]() |
|||||
![]() |
|||||
voetmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
||||
![]() |
|||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||||
Det er den helt sikkert, men den er ikke passiv kølet, så hvis du kan leve med en svag summen (tror jeg), så er det et bedre valg
|
|||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||||
![]() |
|||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||||
mm-vison, kan bygge den til dig....med digitale tunere....Men det bliver peberet....
|
|||||
![]() |
|||||
DonTlaloc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||||
Hvis det er varenr. 070824 så er den passivt kølet, så ingen blæsere der. Jeg ville dog, hvis det skulle være den, bestille den med et par ændringer. |
|||||
![]() |
|||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||||
Tror du har ret. Jeg læste bare det her: "Et kabinet, der blot lukker hardwaren inde, er spild af overflade. Kølesystemet i den fantastisk flotte Zitech hFX mini Media Center udnytter hele kabinettets overflade til at køle maskinen ned. Det giver høj stabilitet og meget lav støj - lige som det skal være for en Media Center pc." Det at der stod lav støj fortolkede jeg som lydsvage blæsere, men du har ganske ret i at de længere nede skriver passivt kølet. Sorry |
|||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||||
![]() |
|||||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
||||
Sej overdrivelse der :) FloppyDTV kort indeholder både intern repeater til FireWire og antennestik. Og lad os nu lade være med at kalde det PCI bays/slots. Kortene har ingen kontakt til PCI portene på bundkortet. Principelt kan du have kortene liggende inde i maskinen i to poser, hvor du nu finder plads til det. Redigeret af NikolajC - 01-Februar-2008 kl. 18:46 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ej heller har ci til TT behov for PCI forbindelse, og kan derfor kan derfor ligeledes ligge i en pose som du vælger at formulere det.... Hvor vil du da montere din FloppyDTV tuner med kortadgang i et HTPCkabinet som Antec Fusion eller Aluminiumssdekorationen fra HFX? Redigeret af Patriarken - 01-Februar-2008 kl. 19:32 |
|||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||||
![]() |
|||||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
||||
Ingen idé. Det var bare din beskrivelse af behovet for 5 kortpladser i kabinettet jeg kommenterede. Skriver heller ingen steder at TT skulle være anderledes.
|
|||||
![]() |
|||||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||||
Synes nu også du overdriver en lille smule, de buundkort som er lavet til HTPC har næsten alle Firewire. nogen kun på bundkort, andre på bundkort og en port på bagsiden, da der er firewire repeater på floppyDTV skal du kun bruge en Fireport til at tilslutte din floppyDTV.. Nu hedder det stadig FLOPPY DTV, men der ar faktisk ikke rammen til floppy med i mere, den skal vist købes seperat(ihvertfald der hvor jeg kigger) kortet sættes i portene på bagsiden ligesom TT, men da det ikke fysk sidder ned i slottene på bundkortet, kan du selv vælge i hvilken port du vil sætte det.. Ganske smart hvis du nu i forvejen har et lydkort eller trådløst net du gerne vil have plads til også. f connectore er ikke så svære at lege med, det lykkes da mig at sætte en del af dem sammen i nogen fordelere herhjemme, og jeg har ikke nogen eksamen i det. og det virker ganske fint. Min point var.. med floppyDTV, har du 2 kort som optager 2 valgfrie pladser på bagsiden i kabinettet. med TT har du 4 kort som optager alle pladser på bagsiden, og selvom du lagde CI kortene et sted i kabinettet i en plastikpose tape og elastikker, så optager TT kortene stadig begge PCI32 pladser i bundkortet(hvis der overhoved er 2, flere bundkortproducenter går over til 1 stk PCI 32 samt 2 stk PCI-E 1x.) men men TT er lidt billigere, det er rigtigt.. |
|||||
![]() |
|||||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||||
som en anden skriver, så kan MM-vision godt lave en til dig der er passivt kølet. der er dog kun plads til en DVB-C tuner så vidt jeg ved.. her er nogen færdige modeller, men de kan vist konfigureres som man har lyst.. priserne er dog pebret. http://www.mm-vision.dk/produkter/visgruppe_htpc.asp?action= shop&menu=mediacenter&gruppe=visionhtpcpassiv&dh tpc=ja |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |